خبرگزاری کار ایران

اجراهای مهم بخش بین‌الملل به‌صورت‌ آنلاین پخش می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۸۲۲

سامانه پخش آنلاین کنسرت‌های موسیقی از میان اجراهای پنجمین روز جشنواره موسیقی فجر، دو اجرای مهمِ بخش بین‌الملل را به صورت آنلاین پخش می‌کند.

به گزارش ایلنا، پخش آنلاین کنسرت‌های سی‌ودومین جشنواره موسیقی فجر در چهارمین روز این جشنواره هم با موفقیت پیگیری شد.

شب گذشته دوشنبه 27 دی 1395 کنسرت‌های ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان و خوانندگی علیرضا افتخاری، ارکستر نیلپر، خنیاگران مهر، گروه آزار از ارمنستان و ارکستر فیلارمونیک کردستان به رهبری مهدی احمدی به صورت آنلاین از طریق سامانه «حام» پخش شد.

همچنین اجرای گروه‌های «آن» و گروه «لوتوس» به صورت آفلاین در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

پخش آنلاین کنسرت‌های سی‌ودومین جشنواره موسیقی فجر امشب سه‌شنبه 28 دی 1395 هم ادامه می‌یابد.

امشب دو اجرا در تالار وحدت به صورت آنلاین برای علاقه‌مندان در سراسر ایران پخش می‌شود و چهار اجرا هم به صورت آفلاین بر روی سامانه «حام» بارگزاری خواهد شد.

امشب علاقه‌مندان به موسیقی می‌توانند دو اجرای مهم در بخش بین‌الملل را به صورت آنلاین مشاهده کنند. کنسرت گروه «دکوئنده دل مورائو» از اسپانیا و «گیوم پره» از فرانسه دو اجرای مهم در بخش بین‌الملل هستند که امشب در تالار وحدت برگزار می‌شوند. اجرای گروه اسپانیایی ساعت 18:30 و اجرای گروه فرانسوی ساعت 21:30 آغاز می‌شوند.

همچنین اجرای گروه‌های آنسامبل پرکاشن تهران، برگزیدگان جشنواره جوان، عیسی غفاری و گروه آهنگ هم به صورت آفلاین در اختیار علاقه‌‌مندان قرار می‌گیرد.

برنامه‌های آفلاین کمتر از 24 ساعت پس از اتمام اجرا بر روی سامانه حام بارگذاری می‌شوند.

شرکت «حام» نخستین برگزار کننده کنسرت‌های آنلاین در ایران پیش از این اجراهای بسیاری را به صورت آنلاین برای مخاطبان پخش کرده است.

با تمهیداتی که مسئولان شرکت «حام» اندیشیده‌‌اند، کاربران ایرانی در هر کجای کشور که باشند با حداقلِ سرعت اینترنت می‌توانند کنسرت‌های آنلاین را ببینند.

علاقه‌مندان به دیدنِ کنسرت‌‌های آنلاین می‌توانند با مراجعه به سایت www.e-haam.ir ثبت نام خود را انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز