خبرگزاری کار ایران

افزایش 9 درصدی قیمت بلیت‌های جشنواره فیلم فجر

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۸۳۹

قیمت و نحوه خرید بلیت‌های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ سینما گالری ملت امسال کاخ مردمی جشنواره است و قیمت صندلی‌ برای هر سانس و هر بلیت ۲۵۰,۰۰۰ ریال است که با خرید سری بلیت‌های جشنواره؛ قیمت هر بلیت پس از تخفیف ۲۲۰,۰۰۰ ریال محاسبه خواهد شد.

قیمت صندلی‌ برای هر سانس سینماهای تهران و هر بلیت ۱۲۰,۰۰۰ ریال است که با خرید سری بلیت‌های آن؛ قیمت هر بلیت با تخیف ۱۰۰,۰۰۰ ریال محاسبه خواهد شد.

قیمت صندلی برای هر سانس سینماهای راگا، کیان و تماشا و هر بلیت ۱۰۰,۰۰۰ ریال است که با خرید سری بلیت‌ها؛ قیمت آن‌ پس از تخفیف برای هر بلیت ۸۰,۰۰۰ ریال محاسبه خواهد شد.

هر کاربر نیز مجاز به تهیه حداکثر ۴ سری و در هر سری حداکثر ۲ صندلی است.

سال گذشته در جریان سی‌و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر قیمت بلیت‌ها به شرح زیر بود:

گروه الف شامل آزادی، پردیس کورش، جوان، پردیس زندگی، فرهنگ، پردیس چارسو، اریکه ایرانیان، استقلال، ماندانا و موزه سینما که قیمت بلیت اینترنتی (سری ۱۱ تایی) آن ۸۸۰,۰۰۰ ریال (۸۸ هزار تومان) است و قیمت بلیت دانشجویی (سری ۱۱ تایی) هر سری ۷۷۰,۰۰۰ ریال (۷۷ هزار تومان) درنظر گرفته شده است و قیمت بلیت گیشه این گروه به صورت تکی ۱۰۰,۰۰۰ ریال محاسبه می‌شود.

گروه ب شامل پردیس راگا، پردیس کیان و پرشین کرج است. قیمت بلیت اینترنتی (سری ۱۱ تایی) ۶۶۰,۰۰۰ ریال (۶۶ هزار تومان) است و قیمت بلیت دانشجویی (سری ۱۱ تایی) ۵۵۰,۰۰۰ ریال (۵۵ هزار تومان) محاسبه شده است. قیمت بلیت گیشه این گروه به صورت تکی ۸۰,۰۰۰ ریال درنظر گرفته شده است.

گروه ج که پردیس ملت به عنوان کاخ مردمی جشنواره اعلام شده؛ هر سری ۲,۰۰۰,۰۰۰ ریال (۲۰۰ هزار تومان) بها دارد. در این سینما فرش قرمز برای هر فیلم پهن شده و هنرمندان در جریان نمایش فیلم‌ها در سنما حضور یافته و پذیرایی نیز انجام می‌شود. همچنین برای این گروه کارت صادر می‌شود.

در بخش «سینما حقیقت» (مستند) هر سری بلیت اینترنتی ۱۱ تایی ۴۴۰,۰۰۰ ریال (۴۴ هزار تومان) و قیمت بلیت دانشجویی (سری ۱۱ تایی) ۳۳۰,۰۰۰ ریال (۳۳ هزار تومان) و قیمت بلیت تک ۵۰,۰۰۰ ریال در نظر گرفته شده است.

در بخش برگزیده «هنر و تجربه» هر سری بلیت ۱۱ تایی اینترنتی ۴۴۰,۰۰۰ ریال (۴۴ هزار تومان) و هر سری بلیت دانشجویی به تعداد ۱۱ تا ۳۳۰,۰۰۰ ریال (۳۳ هزار تومان) و بلیت تک ۵۰,۰۰۰ ریال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز