خبرگزاری کار ایران

رضا کیانیان: همه ما در فروریختن ساختمان پلاسکو مقصریم

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۹۹۰

رضا کیانیان معتقد است که یکی از دلایل فرو ریختن ساختمان پلاسکو رأی دادن به افراد بی‌تخصص در انتخابات شورای شهر بود.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، رضا کیانیان با انتشار یادداشتی در  صفحه اجتماعی خود نوشت: خیلی خوب به یاد دارم پیش از انتخابات شورای شهر تهران، جناح‌های سیاسی دنبال یارگیری و یارکشی بودند! تلاش می کردند تا با معرفی چهره‌ها، جای پای خودشان در شورای شهر محکم کنند. به من هم زنگ زدند تا کاندیدای شورای شهر شوم! من عذرخواهی کردم و نپذیرفتم. چون شورای شهر جای من نیست! چراکه من تخصصی در مدیریت شهری و شهرداری و شهرسازی و... ندارم.

قاعدتاً عضو شورای شهر باید دارای این تخصص‌ها باشد تا بتواند امور شهر را به خوبی نظارت و مدیریت کند!

اما ما مردم تهران، بی‌توجه به تخصصشان به آن‌ها رأی دادیم. در واقع، ما در فرو ریختن ساختمان پلاسکو سهیم هستیم! ما با ازدحام در برابر ساختمان فرو ریخته، در مرگ جان باختگانی که می‌شد نجاتشان داد سهیم هستیم، چون به خاطر حضور بیمورد ما در امدادرسانی تأخیر شد و مردند.

پیش از اینکه به دیگران انتقاد کنیم به خودمان نگاه کنیم. الان چند تا ساختمان در شرایط پلاسکو در تهران و شهرهای بزرگ ما وجود دارد؟!

و ما بیخیال آن‌هاییم! چند تا ساختمان در همین شرایط ساخته شده؟! و در حال ساخت است و ما بیخیالیم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز