خبرگزاری کار ایران

سایت فروش بلیت جشنواره فیلم همه را در صف نگاه داشته‌است

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۴۸۱

باوجود آنکه از چند روز پیش سامانه فروش بلیت جشنواره فیلم فجر راه‌اندازی شده اما این سامانه همچنان دچار اختلال است.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ امسال بر خلاف سال‌های گذشته فروش بلیت‌های جشنواره فیلم فجر به سایت سینماتیکت واگذار نشده بلکه مسئولان جشنواره به صورت مستقل و با همکاری یکی از بانک‌ها اقدام به راه‌اندازی سایت جدیدی برای بلیت فروشی کردند.

این سایت با نام سینوگرام از چند روز پیش فعال و ثبت‌نام و خرید بلیت در آن آغاز شده است. اما از همان ساعات اولیه فعالیت با اختلال جدی مواجه بود و واکنش مخاطبان را به دنبال داشت.

علاقمندان در زمان ورود به این سایت با این جمله می‌شوند: "فرهیخته گرامی نام شما با موفقیت در صف اولیه خرید بلیت سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر قرار گرفته است."

درنهایت؛ با توجه به حجم بالای درخواست‌ها، در صورت وجود ظرفیت به ترتیب درخواست‌ها، پیامک تکمیل فرآیند خرید برای کاربران ارسال خواهد شد.

مخاطبان سینما و خریداران بلیت در فضای مجازی، شبکه‌های مختلف و تماس با دفتر جشنواره فیلم فجر اعتراض شدید خود را به عملکرد این سایت اعلام کردند.

فروش اینترنتی و ایجاد فروشگاه‌های اینترنتی امری بسیار حساس است که باید کسانی که متولی چنین امری می‌شوند از تجربه بالایی برخوردار باشند و نمی‌توان به سادگی و فقط با هزینه اندک و طراحی یک سایت و شریک شدن با یک بانک یک سامانه فروش اینترنتی راه‌اندازی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز