خبرگزاری کار ایران

اسامی ۱۶ فیلم بخش هنر وتجربه جشنواره فیلم فجر اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۲۹۸

بخش هنر وتجربه جشنواره فیلم فجر از بخش‌های غیررقابتی این جشنواره است.

به گزارش ایلنا، تعدادی از فیلم‌های این بخش، آثاری هستند که در بخش مسابقه سینمای ایران نیز حضور دارند و داشتن شاخصه‌های سینمای هنر وتجربه باعث حضور این فیلم‌ها در این بخش شده است.

این فیلم‌ها در زمان اکران خود قرار است از حمایت ویژه گروه هنر وتجربه برخوردار شوند. مابقی فیلم‌ها نیز تنها در بخش هنر وتجربه جشنواره فیلم فجر حضور دارند.

قرار است فیلم‌های بخش هنر وتجربه جشنواره در سینماهای چارسو، کوروش و خانه هنرمندان به نمایش درآیند. بخش هنر وتجربه جشنواره فیلم فجر از بخش‌های غیررقابتی این جشنواره است.

اسامی فیلم‌های هنروتجربه در جشنواره سی‌وپنجم فجر به شرح زیر هستند:

«کوپال» ساخته کاظم ملایی به تهیه‌کنندگی کاظم میلانی، «چشم‌ها» از مهران مهدویان به تهیه‌کنندگی علی فاتحی، «خانه/اِو» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی اصغر یوسفی‌نژاد، «زمانی دیگر» به کارگردانی ناهید حسن‌زاده و تهیه‌کنندگی فریما ملک‌مدنی و ناهید حسن‌زاده، «صحنه‌هایی از زندگی یک کارآگاه» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علیرضا رسولی‌نژاد، «ویولونیست» از محمدعلی طالبی، «والدراما» به کارگردانی عباس امینی و تهیه‌کنندگی مجید برزگر، «شماره ۱۷ سهیلا» کارگردان محمود غفاری و تهیهکننده امیر سیدزاده، «تقصیر من نیست» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی اسماعیل میهن‌دوست، «ماجرای نیمروز» از محمدحسین مهدویان به تهیه‌کنندگی محمود رضوی، «ایتالیا ایتالیا» ساخته کاوه صباغ‌زاده، «نگار» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی رامبد جوان، «خاطرات پاییزی» کارگردان علی فخر موسوی و تهیه‌کننده سیدامیر سیدزاده، «خفگی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی فریدون جیرانی، «بیوگرافی» ساخته فاطمه ثقفی به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر ثقفی و «مکان» به کارگردانی سیدمهدی احمدپناه و تهیه‌کنندگی امیرشهاب رضویان.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز