خبرگزاری کار ایران

با حضور مهمانان خارجی؛

دو نشست تخصصی در جشنواره تئاتر فجر برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۷۵۵

دو نشست تخصصی با عنوان‌های «کارگاه تکنیک در نمایشنامه‌نویسی امروز فرانسه» و بررسی کارگاهی شیوه بازیگری حرکت و اجرا در نمایش «آنجا» کار کشور نروژ، در ادامه کارگاه‌ها و نشست‌های آموزشی جشنواره تئاتر فجر برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، این نشست‌ها با هدف دانش‌افزایی و توانمندسازی بیشتر کنشگران تئاتر ایران با همکاری مدیریت دانشکده هنر دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی برگزار می‌شود.

نشست اول با نام «تکنیک در نمایشنامه نویسی امروز فرانسه» با حضور کریستین سیمون نمایشنامه‌نویس فرانسوی برنده جایزه مولیر برگزار می‌شود.

این نشست یکشنبه ۱۰ بهمن ماه جاری از ساعت 14 تا 17 در خانه کوچک نمایش دانشکده هنر دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی به نشانی خیابان انقلاب، نبش فلسطین برگزار می‌شود.

با توجه به محدود بودن ظرفیت، علاقه‌‌مندان برای شرکت در این جلسه با ارسال درخواست به نشانی 35fajrworkshops@gmail.com وfadjrworkshops35@gmail .com ثبت نام کنند.

 همچنین نشست دوم با موضوع بررسی کارگاهی شیوه بازیگری حرکت و اجرا در نمایش «آنجا» به کارگردانی جو استرومگرن از کشور نروژ که در این دوره از جشنواره اجرا دارد، برگزار می‌شود.

این کارگاه نیز با هدایت یان ایوار لوند و ایوار سوریسون روز دوشنبه 11 بهمن ماه از ساعت 10 تا 13در پلاتو اجرای مجموعه تاتر شهر برگزار می‌شود و مخاطبان آن، بازیگران فعال در حوزه بدن، دانشجویان رشته بازیگری دانشگاه و کارگردانان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز