خبرگزاری کار ایران

معرفی‌ اجراهای روزهای آتی در تالار وحدت

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۴۲۶

اجراهای پیش‌رو تالار وحدت اعلام شد.

به گزارش ایلنا، تالارهای وحدت و رودکی در روزهای پیش‌رو میزبان هنرمندان موسیقی در ژانرهای مختلف هستند.

طنین «آوای مهربانی» به نفع کودکان بی‌سرپرست در تالار وحدت

گروه موسیقی آوای مهربانی که پیش از این نیز اجراهایی به نفع امور خیریه روی صحنه برده اجرای تازه‌ای به همین نیت در تالار وحدت به روی صحنه می‌برد.

آوای مهربانی قرار است کنسرتی با اجراهای تلفیقی پاپ و سنتی و همچنین موسیقی محلی را اجرا کند. سهیلا پورگرامی، هم‌خوان و سرپرست گروه در این‌باره گفت: گروه آوای مهربانی با ۹ نوازنده و سه هم‌خوان به روی صحنه می‌رود. در این اجرا از سازهای فلوت، عود، کمانچه، پیانو، تار، دف،گیتار بیس و پرکاشن استفاده می‌شود. همچنین چهار مرد با اجرای حرکات موزون نمایشی، رقص‌های محلی خراسانی را در حین اجرا در معرض نمایش علاقه‌مندان می‌گذارند. وی درباره حال و هوای این کنسرت گفت: کنسرت در دو بخش تلفیقی پاپ و سنتی و همچنین موسیقی نواحی اجرا می‌شود. در بخش سنتی از اشعار سعدی و مولانا بهره گرفته‌ایم و در بخش محلی قطعاتی از موسیقی خراسان، کردستان، آذربایجان انتخاب شده است و به این ترتیب حال و هوایی شاد به برنامه داده‌ایم.

وی درباره انگیزه‌های دیگر اجرای کنسرت گفت: این کنسرت با مشارکت موسسه نیکوکاری مهرآفرین و به نفع کودکان و زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست برگزار می‌شود و امیدواریم گامی مثبت در جهت حمایت از آن‌ها برداریم.

 کنسرت آوای مهربانی روز ۱۶ بهمن‌ماه در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.

«پردگیان باغ سکوت» بار دیگر بر صحنه ی تالار وحدت

کیهان کلهر که پیش از این با اجراهای متعدد خود در شهرهای دیگر ایران مورد استقبال فراوان قرار گرفته بود بار دیگر در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود.

این هنرمند اجراهای خود در روزهای ابتدایی بهمن را در همدردی با حادثه دیدگان ساختمان پلاسکو لغو کرده بود اما دوباره به استقبال علاقه‌مندانش می‌رود. در این اجرای دو روزه، نوید افقه (تنبک)، هادی آذرپیرا (تار)، و علی بهرامی فرد (سنتور) کیهان کلهر را همراهی می‌کنند.

«پردگیان باغ سکوت» در روزهای ۱۳ و ۱۴ بهمن ماه در تالار وحدت به روی صحنه می رود. علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.

موسیقی آذربایجانی با «قرنفیل» به روی صحنه می‌رود

کنسرت «قرنفیل» به خوانندگی و سرپرستی علی تنها به روی صحنه می‌رود.

در این اجرا که در قالب رسیتال پیانو اجرا می شود، قرار است قطعاتی از اپرت معروف آرشین مال آلان به روی صحنه برود. به گفته علی تنها، سرپرست گروه در کنسرت قرنفیل، عطا اطمینان، نوازنده پیانو  قطعاتی از اپرت ارشین مال آلان را به همراه قطعاتی از موسیقی اصیل آذربایجانی می‌نوازد. تعدادی از این قطعات عبارتند از آمان آمان آیریلیق، شکریه، قرنفیل، نازنده سوگیلیم، عزیزصورت، آذربایجان، تزگل و آلاگوز.

علی تنها برگزیده جشنواره فجر است و عضویت در  ارکسترملی ایران به رهبری فرهاد فخرالدینی را نیز در کارنامه دارد. این کنسرت روز ۱۴ بهمن ماه در تالار رودکی به روی صحنه می‌رود. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز