خبرگزاری کار ایران

اعلام برنامه آخرین روز از سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۶۱۸

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در یازدهمین روز برگزاری خود که همزمان با ۱۱ بهمن ماه است، شاهد اجرای ۷ اثر نمایشی در بخش صحنه‌ای و ۵ اثر در بخش محیطی است.

به گزارش ایلنا، اسامی نمایش‌هایی که روز ۱۱ بهمن ماه در بخش صحنه‎ای اجرا می‌شوند، به شرح زیر است:

نمایش «دکتراستوکمان (دشمن مردم)» نوشته هنریک ایبسن و کار علی پویان در تالار چهارسوی مجموعه تئاترشهر  و در دو نوبت ۱۸:۳۰و۲۱ روی صحنه می‌رود.

همچنین نمایش «اتوبوس در دست تعمیر است» به نویسندگی سعید شهریار و کارگردانی جعفر دل دل از یزد در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شود. این نمایش در دو نوبت ۱۷ و ۱۹ روی صحنه می‌رود.

تالار قشقایی نیز میزبان نمایش «رویا-۱» به نویسندگی و کارگردانی روبرتو وایت از اسپانیا و آرژانتین است که در ساعت‌های ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ اجرا دارد.

نمایش «کابوس حضرت اشرف» به نویسندگی و کارگردانی حسین پاکدل نیزدر تالار ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شود. این نمایش یک اجرا در ساعت ۲۰:۱۵ دارد.

نمایش «نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه» به نویسندگی مشترک کیومرث مرادی و پوریا آذربایجانی و کارگردانی کیومرث مرادی در دو نوبت ۱۸ و ۲۰:۴۵ روی صحنه می‌رود. نمایش «روان پریشی ۴.۴۸» ازکشور گرجستان امروز در دو نوبت ساعت ۱۴ و ۲۰ در تالار هنر به صحنه می رود. تالار هنر نیز اجرای دیگری ندارد.

تالار انتظامی در خانه هنرمندان میزبان نمایش «فصل بهار نارنج» می‌شود که به نویسندگی محمود ناظری و کارگردانی غلامرضا عربی در دو نوبت ۱۶ و ۱۸ روی صحنه می‌رود.

در این روز ۷ اثر نمایشی هم در بخش محیطی اجرا می‌شوند که اسامی آنها به شرح زیر است:

نمایش«بازگشت» به نویسندگی و کارگردانی داریوش نصیری ساعت ۱۶:۳۰ در محوطه مجموعه تئاترشهر اجرا می‌شود. نمایش«در بازی آخر هیچ راهی برای خروج نیست» به نویسندگی و کارگردانی امید مصطفایی از بوکان نیز ساعت ۱۸ در محوطه مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شود.

نمایش«افسانه دشت بی باران» به نویسندگی و کارگردانی رسول حق‌شناس از ورامین ساعت۱۸:۳۰در محوطه مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شود.

همچنین نمایش«دی زنگرو» نیز به نویسندگی هیام احمدی و کارگردانی مشترک هیام احمدی و فرامرز غلامیان از آباداندر محوطه خانه هنرمندان اجرا می‌شود. این نمایش نیزساعت ۱۶ اجرا دارد.

نمایش«سکوت رنگ‌ها» به نویسندگی وکارگردانی حامدصنمی از مریوان ساعت ۱۱ در برج میلاد و ساعت ۱۶:۳۰ در محوطه خانه هنرمندان ایران اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز