خبرگزاری کار ایران

در نشست‌ خبری فیلم «خانه دیگری» چه گذشت

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۷۱۳

نشست‌خبری عوامل ساخت فیلم «خانه دیگری» در حاشیه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهنوش صادقی کارگردان فیلم «خانه دیگری» گفت: ما در روزمره‌مان مسایل بسیار عمیق زندگی را داریم می‌بینیم که بسیار ساده عبور می‌کنیم افرادی که در این فیلم هستند بسیار آشنا هستند و ما در اطراف خود آنها را می‌بینیم.

پژمان بازغی گفت: فیلم‌های فیلم اول درخشان هستند و دیگر زمان اعتماد نکردن به فیلم‌های اول گذشته است. امروز مردم به سینما اعتماد دارند و سینما همراه با جامعه شده و فیلم‌های اول امروز سواد و انگیزه کافی دارند و فیلم‌های خوبی می‌سازند، هرچند فیلم خوب حتما فیلم "بفروشی" نیست.

بازغی ادامه داد: چرا باید زمان نمایش فیلم اول منتقدان استقبال نکنند و سالن پرنشود.

ناصر هاشمی گفت: در فیلم تلاش کردم شخصیت را به‌گونه‌ای بازی کنم که کارگردان آن را تایید کند و بعد از تمرین به نوع ادای شخصیت رسیدیم.

بهنوش صادقی فیلمنامه‌نویس گفت: ما در این فیلم دنبال زبان خاصی برای شخصیت‌ها نبودیم و تلاش داشتیم صمیمیت در خانواده نشان داده شود.

عباس اکبری تهیه‌کننده نیز گفت: صدای فیلم در بر ج میلاد اشکال داشت و ما فقط برای احترام به خبرنگاران اجازه نمایش فیلم را دادیم. فیلمی که نمایش داده شد فیلم واقعی ما نبود.

مستانه مهاجر تدوینگر نیز گفت: تدوین فیلم کاملا حسی بود و براساس حس و حال بازیگران و شخصیت فیلم انجام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز