خبرگزاری کار ایران

گالیله با تفنگ میرزارضا به مولوی می‌رود

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۸۱۱

با پایان یافتن اجراهای سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر، اجراهای عمومی آثار نمایشی دانشگاهی در تئاتر مولوی فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

به گزارش ایلنا، نمایش تفنگ میرزا رضا بر دیوار است و در پرده سوم شلیک می‌کند نوشته محمد طلوعی و با کارگردانی محمد اشکانفر که تعدادی از اجراهای خود را پیش از جشنواره تئاتر فجر انجام داده بود باتوجه به استقبال مخاطبان به مدت 10 شب دیگر در سالن اصلی این مجموعه تمدید شد.

بانیپال شومون، الهه شه‌پرست، میثم نوروزی، نوید نورورزی، بابک بهشاد، آرزو روشناس، سام دادخواه، شهاب نظام دوست بازیگران نمایش اشکانفر هستند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: میرزا رضای کرمانی بعد از قتل ناصرالدین شاه در دوران بازداشت و شکنجه با جن خود بر صحنه روبرو می‌شود که مدعی است در واقع او بوده که فکر شاه کشی را به سر میرزا انداخته است.

این نمایش از روز سه شنبه دوازدهم بهمن، ساعت 18 اجرای دوباره ی خود را آغاز می‌کند.

همچنین نمایش گالیله نوشته برتولت برشت با ترجمه مرحوم حمید سمندریان و به کارگردانی نازنین زهرا رفیعی که موفق به کسب جایزه گروهی از جشنواره تئاتر دانشگاهی شده است از چهارشنبه سیزدهم بهمن ماه، ساعت 20:30 در سالن اصلی تئاتر مولوی افتتاح شده و به صحنه می‌رود.

کیوان محمدی، مینا رمضانی، آوا متوقع، راشین دیدنده، بی‌تا مهدی‌زاده، سپیده نظر علیزاده، سحر کشتکار بازیگران گالیله هستند. مرتضی حسین‌زاده به عنوان طراح صحنه و نور و یاسمن مرادی در مقام دستیار کارگردان با این نمایش همکاری می‌کنند. 

 داستان نمایش گالیله در ارتباط با دانشمندی است که در پی اثبات نظریه خویش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز