خبرگزاری کار ایران

ایوبی: موضع‌گیری فرهادی و علیدوستی قابل‌ستایش بود/ فرصت نکرده‌ایم سراغ «کاناپه» برویم

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۱۱۹

رییس سازمان سینمایی در بازدید از سینمای رسانه‌های گروهی ضمن تاکید بر اینکه جایگاه پیشکسوتان هرگز تغییر نمی‌کند، اظهار کرد: جوان‌هایی که امروز در سینمای کشور فعالیت می‌کنند، ثمره همین بزرگان و پیشکسوتان هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الله ایوبی، رییس سازمان سینمایی روز دوم از برگزاری جشنواره سی و پنجم در برج میلاد حاضر شد و با اشاره به اینکه فیلم‌های حاضر در جشنواره را دیده، در نشست خبری فیلم «سهیلا شماره ۱۷» به کارگردانی محمود غفاری حضور پیدا کرد.

این مدیر سینمایی با اشاره به موضع‌گیری اصغر فرهادی و ترانه علیدوستی درباره اسکار بیان کرد:  به نظرم کار هر دو هنرمند قابل ستایش است و حتی در دنیا هم بسیار مورد ستایش قرار گرفته‌اند. ما هم به عنوان یک ایرانی به آنها افتخار می‌کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا سازمان سینمایی برنامه خاصی مبنی بر حمایت ویژه‌ای از این هنرمندان دارد نیز عنوان کرد: فیلمسازان ما همیشه توسط سازمان سینمایی مورد حمایت هستند و فکر می‌کنم حمایت مردم و افکار عمومی و غروری که مردم ایران بابت این اتفاقات دارند، بالاترین همراهی است و این دو عزیز از ما به عنوان سازمان سینمایی انتظار هیچ همراهی دیگری را ندارند، این‌ها فرزندان مردمان خودشان هستند.

ایوبی با تاکید بر اینکه در جشنواره امسال ۱۷ فیلم اولی حضور دارند، اظهار کرد: سیاستی که از روز اول همه ما در نظر گرفته بودیم، این بود که راه را برای جوان‌ها باز کنیم، البته من به عنوان رییس سازمان سینمایی معتقدم هنوز این راه باز نشده و کارهای ناتمام فراوانی در این مسیر وجود دارد و با همه این حرف‌ها جوان‌ها با صبر، حوصله، اقتدار، قدرت، دانش، تجربه و توانایی توانسته نشان دهد که سینما به آن‌‌ها تعلق دارد.

رییس سازمان سینمایی با اشاره به کارگردان‌های شناخته شده‌ای که در جشنواره حضور ندارند، عنوان کرد: پیشکسوتان را نه ما فراموش می‌کنیم و نه فراموش می‌شوند، به هر حال بچه‌های جدیدی که وارد این سینما می‌شوند، ثمره همین پیشکسوتان هستند و جایگاه آن‌ها همیشه محفوظ است و حتما خود آن‌ها هم خوشحال هستند که جوان‌هایی که ثمره خودشان هستند در سینما حضور دارند و فعالیت می‌کنند.

ایوبی در پاسخ به شائبه‌هایی که مبنی بر اکران محدود فیلم سینمایی «کاناپه» به کارگردانی کیانوش عیاری در برج میلاد وجود داشت، عنوان کرد: این فیلم وارد جشنواره نشده که قرار باشد اتفاق دیگری برای آن بیفتد. به نظرم رسیدگی به این فیلم فعلا و در زمان جشنواره مقدور نیست چون ما در حال حاضر درگیر برگزاری جشنواره هستیم و فرصت نکرده‌ایم به سراغ «کاناپه» برویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز