خبرگزاری کار ایران

توزیع ۵۵۰ میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب در مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۱۳۱

موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران از توزیع ۵۵۰ میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب در سیزدهمین نمایشگاه کتاب مازندران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیصد و بیست و ششمین نمایشگاه کتاب استانی در شهر ساری برگزار می‌شود. این سیزدهمین دوره نمایشگاه کتاب شهر ساری است که از تاریخ ۱۶ تا ۲۱ بهمن ماه با حضور ۴۹۲ ناشر از سراسر کشور با ارائه ۴۷ هزار عنوان کتاب در بخش داخلی برگزار می‌گردد.

در بخش بین‌الملل نیز ۴۸ ناشر ۱۲ هزار و ۳۲۵ عنوان کتاب را در معرض دید عموم قرار می‌دهند. برای حمایت از ناشرانی که امکان حضور در نمایشگاه را ندارند بخش فروش متمرکز کتاب هایی از ۴۴ ناشر را عرضه می‌کند.

از استان مازندران نیز ۱۴ ناشر به صورت مستقیم در نمایشگاه حضور دارند. مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب با تخفیف ۲۰درصدی نیز توسط بانک شهر مستقر در نمایشگاه در بین بازدیدکنندگان توزیع می‌شود.

رونمایی و معرفی آثار تازه تالیف مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی ، نشست‌های نقد و بررسی کتاب، یادبود شهدای آتش‌نشان، رونمایی و جشن امضا کتاب، کارگاه آماده‌سازی فرآیندهای چاپ کتاب ، تقدیر از دانش آموزان فعال کتابخوان ، کارگاه داستان و آشنایی با رمان، تقدیر از دو پیشکسوت و چهره ملی ادبیات مازندران، جنگ شادی ، ایستگاه نقاشی، شعر و قصه‌گویی از جمله برنامه‌هایی است که در بخش جنبی نمایشگاه اجرا می‌شود.

سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان مازندران به همت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران از ۱۶ تا ۲۱ بهمن ماه برگزار می‌شود.

این نمایشگاه از ساعت ۱۳ تا ۱۹ در کیلومتر ۳ جاده ساری- قائمشهر ، مجتمع نیاوران  پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز