خبرگزاری کار ایران

همایون شجریان:

حال استاد شجریان بهتر است+عکس

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۳۳۷

همایون شجریان در پست اینستاگرام خود از حال استاد شجریان نوشت و گفت: عزیزان رسیدگی‌ها و مراقبت‌های ویژه پزشکی از پدر به شدت ادامه داشته و باعث شده که حال ایشان بهتر شود و ما هم امیدوارتر باشیم.

به گزارش ایلنا، همایون شجریان در آخرین پست اینستاگرامی‌اش از بهبودی حال پدر گفت و چنین نوشت: دوستان عزیز و گرامی با سلام و آرزوی شادی و سلامتی برای شما مهربانان همیشگی و با سپاس بیکران از این که حال پدر را جویا هستید و برایشان آرزوی سلامتی می‌کنید، هر بار که از کنسرت‌های شهرستان باز می‌گردم برای خوشحال کردن ایشان از لطف و احوال پرسی شما می‌گویم، و همیشه با لبخند و سپاسگزاری از لطف‌‌تان، می‌گویند که سلام من را به همه برسان.

عزیزان رسیدگی‌ها و مراقبت‌های ویژه پزشکی از پدر به شدت ادامه داشته و باعث شده که حال ایشان بهتر شود و ما هم امیدوارتر. از پانزده سال پیش تا به امروز پزشکان عزیز زیادی مسئولیت درمان‌های پدر را بر عهده داشته‌اند که دست تک تک شان را می‌بوسم و خود را مدیون شان می‌دانم. از آوا جان مشکاتیان عزیز و همیشه مهربانم بسیار بسیار سپاسگزاریم که چند ماه است با وجود مشغله‌های زیادی که دارد، تا بازگشت همسر پدر از سفر با عشق و صبوری شبانه روز و تمام وقت به همراه پرستاری‌های ویژه از ایشان مراقبت و کارهای‌‌شان را مدیریت می‌کند.

سپاس دیگرمان از وزیر بهداشت جناب دکتر هاشمی است که از روز اول دوستانه و بی‌توقع اجازه ندادند که در منزل برای مراقبت‌ها و رسیدگی‌های پزشکی از پدر دچار مشکل شویم. دعاهای شما عزیزان و لطف‌تان بزرگ‌ترین دلگرمی‌هاست، برای‌تان بهترین آرزوها را دارم، هر کجا که هستید شاد و برقرار باشید.

حال استاد شجریان بهتر است+عکس

عکس: سلفی یاسمین یا به قول خودش باباجی و بابا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز