خبرگزاری کار ایران

همزمان با سومین هفته بهمن‌ماه و دهه مبارک فجر؛

میزبانی کتابخانه‌های عمومی از علاقه‌مندان با بیش از ۲۳۰۰ برنامه

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۲۰۲

بخشی از برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی کشور در سومین هفته بهمن‌ماه با بیش از ۲۳۰۰ برنامه متنوع فرهنگی از سوی روابط عمومی نهاد کتابخانه‌ها برای استفاده اعضاء و علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی اعلام شد.

به گزارش ایلنا، کتابخانه‌های عمومی کشور در سومین هفته بهمن‌ماه و همزمان با ایام دهه فجر با برگزاری بیش از ۲۳۰۰ برنامه پذیرای اعضای کتابخانه‌ها و علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی خواهند بود.

کتابخانه‌های عمومی کشور در این هفته با برنامه‌های متنوع فرهنگی همچون: نشست‌های کتاب‌خوان، کارگاه‌های قصه‌گویی، نشست‌های جمع‌خوانی کتاب، کلاس‌های نقاشی و اوریگامی، نشست‌های معرفی، نقد و بررسی کتاب، شب‌های شعر، کارگاه داستان‌نویسی، بازدید مدارس و مهدهای کودک از کتابخانه‌ها و آشنایی با بخش‌های مختلف و فعالیت‌های کتابخانه‌ها، کلاس‌های آموزش روخوانی و تفسیر قرآن کریم، مسابقات کتابخوانی و نقاشی، کلاس آموزش خوشنویسی و ده‌ها برنامه دیگر پذیرای اعضای کتابخانه‌ها و تمامی علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی هستند.

کتابخانه‌های عمومی همچنین همزمان با دهه مبارک فجر با برگزاری نمایشگاه‌های کتاب، روزشمار انقلاب و عکس، مسابقات تهیه روزنامه‌دیواری و کتاب‌خوانی با موضوع «انقلاب اسلامی»، سی و نهمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران را نیز گرامی می‌دارند.

علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی می‌توانند برنامه‌های مورد نظرشان در نزدیک‌ترین کتابخانه عمومی به خود را در اینجـــا مشاهده و از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز