خبرگزاری کار ایران

رامبد جوان هم از داوران تشکر کرد و هم گله؛

نگار باید در بیشتر از 9 رشته نامزد می‌شد با این‌حال خسته نباشید

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۰۷۷

رامبد جوان برخلاف دیگر همکاران خود از اینکه فیلمش در میان نامزدها کاندیداهای زیادتری نداشته؛ از داوران هم انتقاد کرده و هم تشکر. او انتظار نامزدی در بیش از 9 رشته را برای فیلمش داشته است.

 به گزارش خبرنگار ایلنا؛ رامبد جوان(تهیه‌کننده و کارگردان فیلم نگار) برخلاف دیگر منتقدان این دوره از نامزدهای بخش مسابقه سینمای ایران؛ در اینستاگرام خود نوشت:

در آستانه‌ی اختتامیه‌ی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر هستیم و فیلم نگار در ٩ رشته نامزد دریافت سیمرغ بلورین شده. تعداد قابل توجهی‌ هست و از داوران محترم تشکر می‌کنم که البته معتقدم حداقل در دو یا سه رشته‌ی دیگه صلاحیت به چشم می‌خوره که نام فیلم‌مون در نامزدها دیده بشه ولی ما تابع نظر داوران محترم هستیم.

می‌خوام از همه‌ی عزیزانی که در این فیلم من رو یاری کردن؛ از صمیم قلب تشکر کنم و بهشون به‌گم حتی اگر یک نفرشون هم نبود این فیلم به این نتیجه نمی‌رسید. بنابراین تبریک می‌گم به ٨ عزیز درجه یک که نامزد شدن‌ و آرزو می‌کنم همیشه در اوج باشن و به عزیزانی هم که نامشون بین نامزدها نیست به‌گم که کار درجه یک و بی‌نظیرشون در تاریخ سینمای ایران ثبت شد. دم تک‌تک‌تون گرررررررررم و نعنایی و سالم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز