خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد؛

واکنش فرمان فتحعلیان به شکسته شدن سنگ مزار شاهرخ پورمیامین

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۵۵۵

فرمان فتحعلیان می گوید که وزارت ارشاد باید برای اتفاقی که بر سر سنگ مزار شاهرخ پور یامین رخ داده؛ پاسخگو باشد.

فرمان فتحعلیان در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ درباره شکسته شدن سنگ مزار شاهرخ پورمیامین و دفن بدون اجازه حسن علیزاده در مزار این نوازنده اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به خانواده پورمیامین گفته بود تا تمام قبرهای آن قطعه پرنشده دفن مجدد در مزارهای قبلی صورت نگیرد.

او با بیان اینکه برای دفن مجدد در مزار مرحوم پورمیامین از خانواده او هیچ اجازه‌ای گرفته نشده؛ گفت: قرار بود اگر روزی بخواهند دفن مجدد در این مزار انجام دهند از خانواده مرحوم پورمیامین اجازه بگیرند و بدون هماهنگی این کار انجام نشود.

او ادامه داد: متاسفانه خانواده پورمیامین که روز گذشته برسرمزار پسرشان رفته بودند با سنگ شکسته مزار این هنرمند روبرو می‌شوند و به این خانواده شوک وارد می‌شود. این سنگ حدود 8 میلیون تومان قیمت داشت اما متاسفانه آن را شکسته و به گوشه‌ای پرت کرده بودند.

فتحعلیان با بیان اینکه امروز با فرزاد طالبی مدیرکل دفتر موسیقی در این باره صحبت کرده، توضیح داد: آقای طالبی درباره این موضوع اظهار بی‌اطلاعی کردند و گفتند این مسئله به دفتر موسیقی مربوط نمی‌شود و ما را برای پیگیری این موضوع راهنمایی کردند.

او ادامه داد: به آقای باقرنژاد که مسئول بخش رسیدگی به این مسائل هستند در ورازت ارشاد مراجعه کردم او قبول کرد که تخطی شده اما متاسفانه از انجام وظیفه خود شانه خالی کرده و سلب مسئولیت می‌کند و می‌گوید الان یک بحران ایجاد شده و باید این بحران را مدیریت کنیم.

او با تاکید براینکه خانواده مرحوم پورمیامین از خانواده مرحوم علیزاده هیچ شکایتی ندارند؛ گفت: خانواده مرحوم علیزاده به انتخاب خود این کار را انجام ندادند و وزارت ارشاد این کار را انجام داده. وزارت ارشاد گفته بود اگر بخواهند کسی را در این مزار دفن کنند از اهالی موسیقی خواهد بود.

قتحعلیان تاکید کرد: قرار است شنبه برای نتیجه نهایی به ارشاد مراجعه کنیم اما اگر به جواب منطقی نرسیم و خسارت را جبران نکنند به شورای حل اختلاف مراجعه می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز