خبرگزاری کار ایران

پاسخ دبیر جشنواره فیلم فجر به اعتراض‌های ساره بیات

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۶۶۴

نشست رونمایی از کتاب «قاب عکس سی و پنجم» با حضور دبیر جشنواره سی و پنجم در برج میلاد تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد حیدری در ابتدای نشست در پاسخ به اعتراض ساره بیات که در نشست فیلم بیست و یک روز مطرح شده بود، واکنش نشان داد وگفت: ما امسال هم مانند سال گذشته دو روز مانده به اختتامیه نامزدها را اعلام کردیم حال چطور شده که پارسال تشویق شدیم و امسال تقبیح؟ برایم جای تعجب دارد!

مدیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر درباره اعتراض ساره بیات توضیح داد:  ساره بیات از هنرمندان خوب است، زمانی که جلسه داوری کاندیداها تمام شد بلافاصله  از درز اخبار و اینکه مشخص نشود چه کسانی انتخاب شدند جلوگیری کردیم و خانم بیات هم مانند  یک عده دیگر برای حضور در جشن دعوت شدند و اینطور نبوده که فقط خود کاندیداها حضور یابند. برای جشن‌مان دوست داشتیم که سایر هنرمندان هم حضور داشته باشند.

او با بیان اینکه عده‌ای هم بودند که حواشی و برخی اتفاقات جزئی را تبدیل به اخبار قطعی کرده و اعلان کردند، گفت: در رابطه با برگزیدگان هم باید بگویم که فردا قرار است جلسه نهایی برگزار شود و تازه آنجا به جمع‌بندی نهایی برسند.

حیدری همچنین درباره کتاب عکس جشنواره توضیح داد: این کتاب به همت کوروش پیرو به‌صورت نفیس تهیه شده و قرار است عکس برتر فردا معرفی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز