خبرگزاری کار ایران

سمینار تئاتر و ظرفیت‌های بخش غیردولتی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۵۵۳

سمینار بین‌لمللی «تئاتر و ظرفیت‌های بخش غیردولتی» با ارائه 30 مقاله پژوهشی از ایران و کشورهای مختلف جهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، سمینار بین‌المللی تئاتر و ظرفیت‌های بخش غیردولتی از 15 تا 17 اسفند ماه 1395 در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر تهران برگزار و طی سه روز 30 مقاله علمی و پژوهشی از سوی صاحبنظران تئاتر ارائه خواهد شد.

در این سمینار سه روزه 16 مقاله از ایران و مقالاتی از کشورهای روسیه، ایتالیا، مکزیک، آذربایجان، اسپانیا، نیجریه، گرجستان، مجارستان، ارمنستان، آلمان، هند و قزاقستان ارائه می‌شود.

هیات علمی سمینار بین‌المللی تئاتر و ظرفیت‌های بخش غیردولتی را حسین سلیمی، علی منتظری، فرهاد مهندس‌پور، محمدباقر قهرمانی و حمیدرضا شش‌جوانی و دبیری آن را نیز مهرداد رایانی مخصوص برعهده دارند.

سمینار «تئاتر و ظرفیت‌های بخش غیردولتی» که با ریاست مهدی شفیعی برگزار می‌شود با برگزاری 7 میزگرد در محورهای موضوعی ضرورت‌ها، قوانین، فرصت‌ها و موانع در بخش غیردولتی تئاتر، نمونه‌ها و الگوهای موفق در بخش غیردولتی تئاتر، شناخت ظرفیت‌های بخش غیردولتی تئاتر (بازاریابی، توسعه‌ی مکان‌های اجرا، تبلیغات، اطلاع‌رسانی و...)، رابطه‎‌ تئاتر خصوصی و بخش دولتی (اقتصاد، قوانین و مقررات، نظارت، هدایت و...)، ضرورت و نقش صنوف در حمایت و ارتقای بخش غیردولتی تئاتر (مؤسسات تخصصی تئاتر)، نقش دانشگاه در تقویت فعالیت‌های بخشِ غیردولتی تئاتر در طول 3 روز همراه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز