خبرگزاری کار ایران

مسجد جامعی:

پیاده‌راه فرهنگ و هنر در فاصله بین تالار وحدت و تئاتر شهر

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۹۷۱

احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران، نصر الله آبادیان شهردار منطقه 11 وتعدادی از اعضای شورای شهر صبح دیروز از مجموعه تالار وحدت بازدید کردند.

به گزارش ایلنا، در این بازدید که حمید رضا نوربخش مدیر عامل خانه موسیقی و علی اکبر صفی پور مدیر عامل بنیاد رودکی نیز حضور داشتند، مسجدجامعی گفت: آکوستیک این تالار در خاورمیانه منحصر به فرد است، اگر در هر جای این تالار بایستید مشکل صدا نخواهید داشت و بدون میکروفون و سیستم صوتی می‌توان صدا را به همه جای تالار رساند.

مسجدجامعی با بیان اینکه در برنامه دوم پنج ساله شهرداری تهران تصمیم گرفته شد که فاصله بین تالار وحدت و تئاتر شهر به یک پیاده راه هنر و فرهنگ تبدیل شود گفت: در فاز اول که اعتباراتش در سال جدید پیش‌بینی شده است شاهد ایجاد باغ راه یا پیاده راه هنری درست روبروی پیشخوان تالار وحدت خواهیم بود و از آنجایی که در تردد در این خیابان فرعی کم است، از لحاظ ترافیکی مشکلی نخواهیم داشت.

وی افزود: این پیاده راه با رویکرد هنرهای نمایشی و موسیقی ایجاد خواهد شد و امیدواریم بتوانیم با حذف فضاهای مزاحم از جمله پمپ‌بنزین کاری کنیم تا این فضای منتخب شهری به خیابان انقلاب متصل و فاصله گذاری معنایی مناسبی ایجاد شود.

به گفته مسجدجامعی،  ایجاد پیاده راه هنر اولین بار در برنامه چهارم توسط دولت اصلاحات و زمانی که به عنوان وزیر فرهنگ فعالیت می‌کرد مطرح شد و زمانی که در شورای شهر حضور داشت نیز به تصویب رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز