خبرگزاری کار ایران

جشن تولد رضا کیانیان برای هنرمندان متولد بهمن ماه+فیلم و عکس

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۱۴۸

رضا کیانیان کارگردان نمایش «حرفه‌ای» در اجرای ویژه این نمایش، برای هنرمندان متولد بهمن‌ماه جشن تولدی برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضا کیانیان که نمایش «حرفه‌ای» را در اولین تجربه کارگردانی خود روی صحنه دارد، در اجرای ویژه این نمایش در شب گذشته (شنبه30بهمن) برای هنرمندان و خبرنگاران، جشن تولدی برای هنرمندان تئاتری متولد بهمن‌ماه برپا کرد.

بهمن فرمان‌آرا، اکبر زنجان‌پور، سیف‌الله صمدیان، مجید میرفخرایی، ساعد مشکی، رویا نونهالی، محمد ساربان، زهرا صبری، کوروش نریمانی، آزاده انصاری، محمد حیدری، محمدصادق ملک و فهیمه پناه آذر (روزنامه نگار) هنرمندان متولد بهمن‌ماه بودند که شب گذشته تولدشان به میزبانی رضا کیانیان در سالن پالیز برگزار شد.

این مراسم بعد از نمایش تئاتر «حرفه‌ای» و در حضور مهمانان و تماشاگران تئاتر برگزار شد و محمدعلی ابطحی، احمد مسجدجامعی، فیض‌الله عرب‌سرخی، دکتر علامه (مدیر کل فرهنگی وزارت بهداشت)، حسین پاکدل، لادن مستوفی، شیرین یزدان‌بخش، حمیدرضا نعیمی، آرش عباسی و نادر برهانی‌مرند هم از دیگر چهره‌های حاضر در جشن تولد بهمن‌ماهی‌ها بودند.

رضا کیانیان بعد از پایان نمایش از تماشاگران خواست که لحظه‌ای بنشینند و به صحبت‌های او گوش دهند. کیاناین در ابتدا توضیح داد که تئاتر او تا پایان اسفندماه نیز روی صحنه خواهد ماند و به همین مناسبت قرار است برای متولدین دو ماه بهمن و اسفند، در زمان برگزاری نمایش «حرفه‌ای» جشن تولد بگیرد تا به قول او رسمی شود که دیگر تئاتری‌ها هم آن را ادامه دهند.

کیانیان درباره انتخاب هنرمندان متولد بهمن‌ماه برای این مراسم گفت: قرار بود ابتدا همه هنرمندان متولدین بهمن را دعوت کنم که لیست بلندبالایی در حدود 100 نفر شد که دعوت آن‌ها به همراه خانواده‌شان در این سالن 160 نفره امکان‌پذیر نیامد. پس قرار گذاشتم تنها هنرمندان سینما و تئاتر را دعوت کنم که تعدد آن‌ها هم حدود 60 نفر شد که بازهم جمع کردن آن‌ها به همراه خانواده در این سالن ممکن نبود. پس قرار گذاشتم تنها تئاتری‌های متولد بهمن‌ماه را انتخاب کنم.

رضا کیانیان با شوخ طبعی همیشگی‌اش گفت: به هرحال متولدین بهمن ماه فکر می‌کنند که بهترین متولدین در جهان از آن این ماه هستند. این، البته در همه ماه‌ها دیده می‌شود، مثل من که خردادماهی هستم.

کیانیان سپس اسامی هنرمندان متولد بهمن‌ماه را که در سالن حضور داشتند خواند و پس از آن هدایایی از طرف دو شرکت (خدمات اینترنتی و وسایل آرایشی) به آن‌ها تقدیم کرد.

نکته جالب اینکه در همان ابتدای مراسم و پس از دریافت اولین هدیه، بهمن فرمان‌آرا به صندلی خود برگشت و در میان متولدین نماند. رضا کیانیان هم بعد از تقدیم هدایا، با شوخ‌طبعی به او گفت شما در جای خود نشسته‌اید در حالی که من با شما کار واجبی دارم لطفا پیش مهمان‌ها برگردید.

با آمدن کیک تولد و شمع‌های روشن آن، رضا کیانیان از بهمن فرمان‌آرا خواست تا شمع‌ها را فوت کند. فرمان‌آرا این سئوال را مطرح کرد که چرا من؟ و چون کیانیان در جواب دادن تاخیر کرد، سیف‌الله صمدیان به‌جای او پاسخ داد که مهم‌ترین دلیل برای فوت کردن شمع‌ها توسط فرمان‌آرا، نام او یعنی «بهمن» است.

با فوت کردن شمع توسط فرمان‌آرا، هنرمندان متولدین بهمن‌ و دیگر مهمانان دعوت شده عکسی یادگاری در کنار هم گرفتند و مراسم پایان یافت.

در تمام طول برگزاری این مراسم، ترانه‌های متنوع «تولدت مبارک» به زبان انگلیسی در سالن پخش می‌شد.

یکی از نکات جالب و طنزآمیزی که در اجرای ویژه شب گذشته «حرفه‌ای» روی داد، صحبت کردن یکی از تماشاگران با گوشی همراه خود در حین نمایش بود. رضا کیانیان که در حال ادای دیالوگ‌های خود بود، با شنیدن صدای تلفن، ناگهان نمایش را متوقف کرد و رو به تماشاگر گفت اگر ایشان تلفن خود را خاموش کند، من ادامه حرف را بزنم. کیانیان با تعجب به تماشاگران نگاه کرد و گفت: جالب است که وسط نمایش با تلفن حرف هم می‌زند! پس از آن‌که تماشاگران با خنده و دست زدن او را تشویق کردند، کیانیان بلافاصله ادامه دیالو‌گ‌های نمایش خود را از سر گرفت.

 

نمایش «حرفه‌ای» به کارگردانی رضا کیانیان و با بازی او، بهاره رهنما و هدایت هاشمی در سالن پالیز روی صحنه رفته است. این نمایش نوشته «دوشان کواچویچ» است که با ترجمه «ایرج امامی» و کارگردانی رضا کیانیان به صحنه می‌رود. داستان این نمایش که یک اثر اجتماعی کمدی است، به فروپاشی کمونیسم و پیامدهای آن می‌پردازد.

اجرای نمایش «حرفه‌ای» از 17 بهمن‌‌ماه آغاز شده و تا 27 اسفندماه نیز ادامه دارد. این نمایش هر روز ساعت 17 در سالن پالیز به نشانی خیابان کریمخان، خیابان آبان جنوبی (عضدی)،  خیابان سپند، شماره 69 روی صحنه است.

جشن تولد رضا کیانیان برای  هنرمندان متولد بهمن ماه+فیلم و عکس

جشن تولد رضا کیانیان برای  هنرمندان متولد بهمن ماه+فیلم و عکس

جشن تولد رضا کیانیان برای  هنرمندان متولد بهمن ماه+فیلم و عکس

جشن تولد رضا کیانیان برای  هنرمندان متولد بهمن ماه+فیلم و عکس

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز