خبرگزاری کار ایران

کتاب به یاری محیط‌بانان می‌شتابد/ کمک به محیط‌بانان دربند با خرید کتاب

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۸۷۷

انتشارات ایرانشناسی ۴۰ درصد از خرید هر کتاب خود را صرف کمک به محیط‌بانان دربند و همیاران محیط زیست ایران می‌کند.

به گزارش ایلنا، انتشارات ایرانشناسی همزمان با شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست ایران ۴۰ درصد از خرید هر کتاب خود را صرف کمک به محیط‌بانان دربند و همیاران محیط زیست ایران می‌کند.

امیرحسین بختیاری مدیر انتشارات ایرانشناسی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ محیط زیستی و  کمک به محیط بانان گفت: دی‌ماه ۹۵ هزاران ایرانی به درخواست محمد درویش،مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان محیط زیست به یاری محیط‌بانان دربند شتافتند. با تلاش مردم ۴۷ میلیون تومان جمع‌آوری و گره دو محیط‌بان گشوده شد. اما این پایان راه نیست! سالانه محیط‌بانان و هم‌یاران محیط زیست در سراسر ایران هنگام انجام وظیفه و پاسبانی از طبیعت این سرزمین کهن دچار جراحت، بیماری و دعوای قضایی می‌شوند. درآمد کم و کار شیفتی آنها باعث می‌شود که اندوخته‌ای برای چنین روزهایی نداشته باشند.

وی افزود: وظیفه ماست که برای کمک به کسانی که بدون آنها طبیعت ایران آینده‌ای نخواهد داشت به پا خیزیم. البته این کمک تنها مالی نیست. افزایش آگاهی محیط‌زیستی نیاز به عزم ملی دارد تا از این طریق (ترویج فرهنگ محیط زیست) زمینه آسیب برای محیط‌بانان کاهش یابد. انتشارات ایرانشناسی نیز در راستای رسالت خویش در زمینه ترویج فرهنگ محیط‌زیست همزمان با شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست ایران ۴۰ درصد از خرید هر کتاب خود  را صرف کمک به محیط‌بانان دربند و هم‌یاران محیط زیست ایران می‌کند.

شانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست ایران ۶ تا ۹ اسفندماه از ساعت ۸و ۳۰ دقیقه تا ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران میزبان برگزار می‌شود و انتشارات ایرانشناسی در سالن ۳۵، غرفه ۳۸۶ این نمایشگاه میزبان علاقه‌مندان و حامیان محیط زیست کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز