خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته ناشران بین‌الملل اعلام کرد:

با انجمن فرهنگی ناشران بین‌الملل ایران هیچ اختلاف نظری نداریم

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۶۱۸

موسایی اعلام کرد با انجمن فرهنگی ناشران بین‌الملل ایران هیچ اختلاف نظری نداریم و این انجمن نهایت مهربانی را با من داشته‌اند

گزارش خبرنگار ایلنا، داوود موسایی مدیر کمیته ناشران بین‌الملل سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در جمع خبرنگاران وجود هرگونه اختلاف با انجمن فرهنگی ناشران بین‌الملل ایران را رد کرد و گفت: با انجمن فرهنگی ناشران بین‌الملل ایران هیچ اختلاف نظری نداریم و این انجمن نهایت مهربانی را با من داشته‌اند و واقعا جر رفتار محترمانه چیزی ندیدم. آنها حتی در حد مقدورات قول همکاری و تعامل با بنده داده اند.

او درباره زمان آغاز ثبت نام ناشران بخش بین‌الملل نیز اظهار داشت: فراخوان ثبت نام از ناشران دوشنبه همین هفته منتشر می‌شود علت این تاخیر نسبی هم این است که آئین نامه اجرایی نمایشگاه تازه روز گذشته به دست من رسیده که در بخش بین‌الملل  اندک تغییراتی را هم شاهد هستیم.

موسایی در پاسخ به خبرنگار ایلنا درباره وضعیت بن‌کارت‌های بخش بین‌الملل نمایشگاه گفت: موضوع بن‌کارت های بخش بین‌الملل نمایشگاه را پیگیری کرده ایم،‌ اما هنوز قطعیت تصمیمات مشخص نشده اند.

مدیر کمیته ناشران بین‌الملل سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران همچنین به عدم تحریم هیچ کشوری از سوی ایران برای حضور در نمایشگاه کتاب سال 96 تاکید کرد.

وی حفظ دست کم کیفیت سال گذشته در بخش بین‌الملل را رویکرد اصلی کمیته ناشران بین‌الملل نمایشگاه در دوره سی ام دانست و یادآور شد:‌ تمام تلاش خود را می کنیم که دست‌کم کیفیت اجرایی سال گذشته را از دست ندهیم، بنده تجربه کار اجرایی دارم اما مسوولیت کمیته‌ای در نمایشگاه را اولین بار است که برعهده گرفته‌ام و قطعاً‌ برنامه‌هایی هم برای برگزاری بهتر دارم.

موسایی ادامه داد: دعوت از از ناشران فرانسوی و رئیس توسعه نشر بین‌الملل کشور فرانسه برای حضور در نمایشگاه یکی از اقدامات امسال ما خواهد بود. همچنین از کشور اتریش نیز چند مهمان خواهیم داشت. تمرکز اصلی ما بر ارتباط‌گیری بیشتری با ناشران بین‌المللی است.

او در پایان تاکید کرد: تازه چند هفته است این مسئولیت را پذیرفته‌ام و در حال مذاکره با رایزنی‌های فرهنگی هستیم. به دلیل ارتباط و آشنایی قدیمی با ناشران فرانسوی دعوت و گفت‌وگو با آن ها را زودتر از ناشران دیگر کشورها آغار کردیم ولی حتما سایر ناشران خارجی ازجمله از کشورهای مسلمان هم در نمایشگاه کتاب تهران حضور جدی خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز