خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک اصناف سینمایی برای کسب دومین اسکار برای سینمای ایران

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۲۰۰

کانون کارگردانان، شورای‌عالی تهیه‌کنندگان خانه سینما و انجمن عکاسان سینما در پیامهای جداگانه کسب دومین جایزه اسکار را به اصغر فرهادی تبریک گفتند.

 به گزارش ایلنا، در پیام کانون کارگردانان سینمایی  ایران آمده است:

هنرمند نام آشنای سینمای ایران

جناب آقای اصغر فرهادی

در آستانه بهار دریافت دومین جایزه اسکار شادی و نشاط مردم ایران و همکارانتان را افزون نمود.

کانون کارگردانان سینمای ایران با افتخار این موفقیت جهانی را به شما و خانواده سینمای ایران تبریک می‌گوید.

ما نیز چون شما باور داریم که در این دنیای پر از آشوب سینما می‌تواند محملی برای تقویت مشترکات انسانی باشد نه نفرت‌پراکنی.

همچنین شورای عالی تهیه‌کنندگان سینما به مناسبت دریافت جایزه اسکار توسط اصغر فرهادی پیامی را به شرح زیر منتشر کرد: دریافت جایزه اسکار توسط اصغر فرهادی فیلمساز شهیر و بزرگ‌ سینمای ایران ضمن تاکید دوباره بر ارزشهای سینمای ایران، و توانایی‌های اصغر فرهادی و تیم سازنده ی فیلم سینمایی 《فروشنده》، ثابت کرد در جهان معاصر جایی برای نژادپرستی و افکار فاشیستی وجود ندارد و دیگر افکار عمومی جهان نمی‌پذیرد که به دلیل جغرافیا، مذهب و نژاد، افراد را از هم جدا کنند و کسانی را بر سایرین ترجیح دهند. درود بر سینمای ایران و تبریک به اصغر فرهادی عزیز.

خانه سینما نیز در پیام تبریک خود آورده است:

تعظیم جهان به فرهنگ و هنر ایران/ با اهدای اسکار به اصغر فرهادی/ مبارک باشد این ایام/ به زودی برای سپاس گردهم می‌آئیم.

انجمن عکاسان سینمای ایران نیز در پیام تبریک خود آورده است: «انجمن عکاسان سینمای ایران، کسب یکی از مهمترین جوایز سینمایی سال را به اصغر فرهادی، عوامل فیلم سینمایی «فروشنده» و سینمای ایران تبریک می‌گوید و برای سینمای پرافتخار ایران موفقیت‌های بیشتر آرزومند است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز