خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک انجمن تهیه‌کنندگان مستقل و انجمن منتقدان سینمایی به اصغر فرهادی

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۶۲۷

انجمن تهیه‌کنندگان مستقل سینمای ایران و انجمن منتقدان سینمایی در پیامهای جداگانه کسب دومین جایزه اسکار را به اصغر فرهادی تبریک گفتند.

 به گزارش ایلنا در پیام انجمن تهیه‌کنندگان مستقل سینمای ایران آمده است:

دومین جایزه اسکار اصغر فرهای، نه تنها برای ایران و سینمای ایران افتخاری غرورآفرین و ابدی است، بلکه پیامی آشکار به تمام مردم دنیا و دولتمردان است که مردم ایران مردمی صلح طلب و بافرهنگ هستند و قرن‌ها جنگ و ستم و غارتی که بر کشورشان رفت، نتوانست آن‌ها را از دستیابی به قله‌های ادب و فرهنگ و دانش باز دارد.دو نماینده فرهادی در مراسم اسکار، یعنی پروفسور فریبرز نادری (دانشمند برجسته ناسا) و انوشه انصاری (اولین زن فضانورد جهان) گواه این مدعاست.

انجمن تهیه‌کنندگان مستقل سینمای ایران این پیروزی را به ملت ایران، جامعه سینمای کشور، عوامل فیلم فروشنده و در نهایت به خود اصغر فرهادی تبریک می‌گوید.

در پیام تبریک انجمن منتقدان سینمای ایران نیز آمده است: «سینما ابزار رسانه‌ای خودش را دراین دنیای پرهیاهو دارد. اصغر فرهادی با درخشش دوباره‌اش درآکادمی اسکارنشان داد که جدا از جوهره هنری, هوشمند و زمانه‌شناس است. وقتی قواعد حرفه‌ای را خوب بلد باشی, می‌توانی با اثرت نام ایران وایرانی را در حضور مهاجم افراط‌گرایی سیاسی و به مسلخ کشیده شدن آزادی و انسانیت به گوش جهانیان برسانی."فروشنده" فرهادی و اسکار در یک هم‌صدایی می‌گویند که در دنیایی متجاوز نیز می‌توان به گفتمان وعدم قطعیت رسید.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز