خبرگزاری کار ایران

نمایش آثار «گنجینه» موزه هنرهای معاصر ازهفدهم اسفندماه

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۳۱۵

منتخبی از آثار ایرانی و خارجی گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران از روز سه ﺷـﻨﺒﻪ ۱۷ اسفندماه از ساعت ۱۷ در ﻣﻮزه ﻫﻨﺮﻫﺎی ﻣﻌﺎﺻﺮ ﺗﻬﺮان به نمایش درمی‌آید.

به گزارش ایلنا،  مراسم افتتاح نمایشگاه منتخبی از آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران از روز ۱۷ اسفندماه از ساعت ۱۷ با حضور هنرمندان، استادان هنرهای تجسمی، مقامات فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه ۳۰ اثر از آثار هنرمندان ایرانی از جمله بهمن محصص، جواد حمیدی، سهراب سپهری، منصور قندریز، حسین زنده رودی، محسن وزیری مقدم، مسعود عربشاهی، مارکو گریگوریان، منیر فرمانفرماییان، مهدی حسینی، غلامحسین نامی، پرویز تناولی، ابوالقاسم سعیدی فریده لاشایی و بهجت صدر به نمایش درمی‌آید.

همچنین در این نمایشگاه ۳۰ اثر از آثار هنرمندان خارجی ازجمله جکسن پولاک، پل گوگن، کیس وان دونگن، ماکس ارنست، پابلو پیکاسو، واسیلی کاندینسکی، ویلم دکونیک، پیر سولاژ، مارک روتکو، فرانتس کلاین، اندی وارهول، جاسپر جونز، روبرت مادرول، فرانسیس بیکن، اد رینهارت و روی لیختن اشتاین به نمایش گذاشته می‌شود.

این نمایشگاه تا اواخر خردادماه ۱۳۹۶ ادامه دارد. علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند روزهای یکشنبه تا پنجشنبه هر هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ عصر، جمعه‌ها از ساعت ۳ تا ۷ عصر ، به جز شنبه‌ها و تعطیلات رسمی به موزه هنرهای معاصر تهران مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز