خبرگزاری کار ایران

توضیح احسان علیخانی درباره حمله طرفداران چاووشی به او و آرش ظلی‌پور

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۲۱۱

احسان علیخانی به حمله طرفداران چاووشی به او و آرش ظلی‌پور واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، ماجرا از این قرار بود که برخی از أفراد یکی از حرف‌های علیخانی و ظلی پور را کنایه به محسن چاووشی قلمداد کردند و همین باعث واکنش و حمله‌های تند طرفداران این خواننده به این دو نَفَر شد.

احسان علیخانی در این باره توضیح داد: یکشنبه شب ما در بخشی از برنامه درباره استودیو موسیقی که برای سال تحویل درنظر گرفتیم و خواننده‌های زیادی با ما همکاری کردند صحبت کردیم و بحثمان این بود که کیفیت صدا با زنده خواندن مشخص می‌شود که آرش هم همان لحظه جمله‌ای گفت که اصلاً من هم نشنیدم و بچه‌ها برایم تعریف کردند که امروز چه اتفاقاتی در فضای مجازی به وأسطه این موضوع رخ داد. من واقعاً متأسفم هستم از این ادبیات و لحن خیلی زشت که من و آرش را با آن هدف قرار دادند. محسن چاووشی اولین تیتراژ تلویزیونی‌اش را برای من در سال ٩٠ کار کرد و من یادم هست که در استودیو شخصی‌اش نشستیم باهم و روی این تیتراژ کار کردیم.

او در ادامه گفت: این ادبیات توهین آمیزشان کسی که شما دارید از او دفاع می‌کنید را پایین می‌آورد. من دقیقاً در آن لحظه متوجه نشدم آرش چه جمله‌ای گفت اما قطعاً منظورش این بوده که این روزها خواننده برای اینکه خودشان را ثابت کنند باید ویدئو بگیرند و اینکه بعضی آدمها کاسه داغ‌تر از آش هستند و نمی‌دانند که قطعاً من اگر از کسی خوشم نیاید تیتراژ برنامه‌ام را نمی‌خواند. بالاخره یک نفری از آن سر دنیا ممکن است سوادش بیشتر باشد و نظرش را اعلام کند نباید اینقدر مورد بی‌احترامی قرار بگیرد و نمی‌شود که شرایط را طوری کنیم که هیچ کس نتواند نقد کند و اگر این اتفاق بیفتد به او حمله کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز