خبرگزاری کار ایران

انتشار اپلیکیشن رسمی جشنواره جهانی فیلم فجر

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۶۶۵

اپلیکیشن رسمی سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر در دسترس قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، اپلیکیشن رسمی سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر برای سیستم عامل اندروید منتشر شد. این اپلیکیشن که به دو زبان فارسی و انگلیسی کار می‌کند، از طریق «کافه بازار» در دسترس عموم قرار داده شده است.

دسترسی به اخبار، گزارش‌ها، گفتگوها، تصاویر، ویدئوها، قوانین و فراخوان‌های مربوط به جشنواره جهانی فیلم فجر، مشارکت در نظرسنجی‌ها و.. از امکانات این اپلیکیشن است. مشخصات فیلم‌ها و مهمانان، کتاب راهنمای بازار، کاتالوگ جشنواره، جدول نمایش‌های جشنواره، برنامه ورکشاپ‌ها، دارالفنون، بخش دانشگاهی و سایر اطلاعات جشنواره نیز به زودی روی این اپلیکیشن قرار خواهد گرفت. کاربران می‌توانند با نام کاربری و کلمه عبوری که خود تعیین می‌کنند، به این اپلیکیشن وارد شده و از امکانات آن که برای گروه‌های مختلف همچون خبرنگاران، هواداران و.. طراحی شده، استفاده کنند.

در بخش اخبار اپلیکیشن سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، امکان ساخت لیست‌های مورد علاقه برای دسترسی راحت‌تر به اخبار و همچنین امکان تنظیم اندازه متن اخبار برای کاربران فراهم شده است. کاربران می‌توانند گزینه دریافت نوتیفیکیشن را به دلخواه خود روشن و یا خاموش کنند. به گفته توسعه‌دهندگان این نرم افزار، این اولین بار است که در سطح جشنواره‌های ایران از چنین امکانی رونمایی می‌شود.

اپلیکیشن اندروید جشنوار جهانی فیلم فجر در دو نسخه فارسی و انگلیسی در «کافه بازار» قابل دریافت و نصب روی گوشی‌های تلفن همراه است. به زودی نسخه آی.او.اس نیز با دوزبان فارسی و انگلیسی در دسترس خواهد بود.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره film@fajriff.com است.

سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، ۸-۱ اردیبهشت ۱۳۹۶(۲۸ تا ۲۱ آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز