خبرگزاری کار ایران

صداپیشه جناب خان‌ به «قند پهلو» پیوست

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۱۳۰

محمد بحرانی که این روزها مشغول صداپیشگی در مجموعه «کلاه قرمزی و پسرخاله» است از شب گذشته به جمع دست اندرکاران «قند پهلو» ویژه نوروز ۹۶ پیوست.

به گزارش ایلنا، امیر قمیشی تهیه‌کننده و ‌کارگردان «قند پهلو» گفت: محمد بحرانی که پیش از این نیز در مجموعه های «لبخند تهران» و «لبخند صلواتی» سابقه همکاری در آیتم‌های نمایشنامه‌خوانی را با این تیم داشته، در بخش جدید «قند پهلو» با نام «وضعیت بحرانی» حضور دارد، که به پیشنهاد و طبع نازک رضا رفیع نامگذاری شده است.

وی افزود: بحرانی در این آیتم هرشب به بازخوانی نثرهای طنز منتشر شده در بازار نشر سال ۹۵ خواهد پرداخت.

قمیشی ادامه داد: در سری جدید «قند پهلو» علاوه بر محتوای ثابت این مسابقه تلویزیونی یعنی طنز منظوم در قالب‌های کلاسیک، شعر نو هم در قالب های سپید و نیمایی و البته با محتوای طنز در بخش جدیدی با نام «نو که رسید به بازار» و نثر طنز در بخش «وضعیت بحرانی» به شرکت کنندگان و مخاطبان «قند پهلو» ارائه‌ خواهد شد.

به گفته این تهیه‌کننده، در سری هشتم «قند پهلو» تیتراژ و گرافیک رئال‌تری نسبت به فصل‌های پیشین این مجموعه پیش‌بینی شده و دکور ساده این مسابقه نیز شامل کاریکاتورهای مقوایی تهران قدیم‌ خواهد بود که توسط داریوش قاسمیان طراحی و اجرا شده است. ساخت و اجرای موسیقی تیتراژ این مجموعه هم چون سال‌های گذشته به مسعود خادم واگذار شده و احتمالا سپیده ذهنی مجددا سرایش ترانه پایانی این برنامه عهده خواهد داشت.

قمیشی در پایان از ارائه اطلاعات تکمیلی این برنامه طی روزهای باقیمانده سال 95 خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز