خبرگزاری کار ایران

عسگرپور و کیانیان در شورای تخصصی فیلم جشنواره فرهنگی

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۳۵۴

محمدمهدی عسگرپور و رضا کیانیان با حضور در شورای تخصصی فیلم هشتمین جشنواره فرهنگی با این رویداد همراه شدند.

به گزارش ایلنا، انتخاب هیات داوران، ارائه راهکار برای افزایش کیفیت اجرایی جشنواره و تعیین شاخص‌های داوری وظیفه این شوراست. در این شورای تخصصی فرهاد قائمیان دبیر بخش فیلم و سیما تیرانداز دبیر بخش تئاتر جشنواره فرهنگی هم حضور دارند. محمدمهدی عسگرپور مدیر عامل سابق خانه سینما کارگردانی فیلم‌های سینمایی «قدمگاه»، «اقلیما»، «میهمان داریم» و ... را در کارنامه دارد. او در مقطعی به عنوان مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو فعالیت کرده و در دوره‌ای مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی بوده است.

رضا کیانیان بازیگر سینما و تئاتر، نویسنده، عکاس و کارگردان تئاتر است. کیانیان بازی در فیلم‌های سینمایی «کیمیا»، «آژانس شیشه‌ای»، «روبان قرمز»، «بارکد»، «کفش‌هایم کو؟» و ... را در کارنامه دارد. بازی در نمایش‌های «حرفه‌ای»، «مردی برای تمام فصول»، «عرق خورشید، اشک ماه» و ... بخشی دیگر از کارنامه حرفه‌ای این بازیگر تحسین شده است. کیانیان تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد جشن خانه سینما برای بازی در فیلم «یک بوس کوچولو» را دریافت کرده، همچنین برای بازی در «آژانس شیشه‌ای» سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را به دست آورده، او برنده تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد جشن خانه سینما برای بازی در فیلم «خانه‌ای روی آب» است.

هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت 25 فروردین تا اول اردیبهشت ماه 96 در پردیس تئاتر تهران برگزار می‌شود. برای اطلاع از اخبار این رویداد به سایت festivalf.ir مراجعه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز