خبرگزاری کار ایران

در مراسم تقدیر از عوامل فیلم ویلایی‌ها مطرح شد؛

عسگرپور: حلقه مفقوده سینمای دفاع مقدس برقراری ارتباط با نسل جدید است

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۹۶۳

آیین تقدیر از عوامل فیلم سینمایی «ویلایی‌ها» به کارگردانی منیره قیدی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان شامگاه 21 اسفند، در پردیس چارسو برگزار شد.

به گزارش  ایلنا، محمدمهدی عسگرپور مشاور کارگردان فیلم «ویلایی‌ها» با  تبریک به عوامل این فیلم که با سختکوشی توانستند چنین اثر ارزشمند و آبرومندی را خلق کنند؛ گفت: بطور کلی استخراج تئوری در حوزه فیلمسازی کمی سخت و درمورد برخی فیلم‌ها غیرممکن است که یکی از نمونه‌های بارز به نظر من همین فیلم «ویلایی‌ها» است.

وی با اشاره به اینکه منیره قیدی برای ساخت ویلایی‌ها که یک فیلم با موضوع بسیار سخت است سماجت و مردانگی به خرج دادند و چندین سال درگیر طرح و فیلمنامه آن بود؛ ادامه داد: این فیلم در سخت‌ترین زمان سال و در جنوب کشور که بیش از دو ساعت نمی‌توان گرمای آن منطقه را تحمل کرد تولید شد.

عسگرپور با تاکید بر اینکه حلقه مفقوده سینمای دفاع مقدس همانا چگونگی برقراری ارتباط نسل‌های بعدی با فیلم‌هایی که در آن مقطع دفاع مقدس تولید شده است؛ افزود: در سینمای فعلی که با آن مواجه هستیم حضور فیلم‌هایی چون «ویلایی‌ها» می‌تواند بیش از اندازه یک فیلم تلقی شود، این نوع فیلم‌ها معمولاً خاکریزهای ما را تغییر می‌دهند و از این پس می‌توانیم مدعی احداث خاکریزهای جدید باشیم. چنین فیلم‌هایی می‌تواند جسارت ساخت فیلم را در سایر فیلم سازها تقویت کند.

وی گفت: یکی از ویژگی‌های مهم این فیلم که در ایام جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد؛ برقراری ارتباط با نسل جوان جامعه بود.

در پایان این مراسم از عوامل فیلم تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز