خبرگزاری کار ایران

افشین هاشمی و بهنوش طباطبایی در هیات انتخاب جشنواره فرهنگی

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۲۰۶

با پایان کار هیات انتخاب هشتمین جشنواره فرهنگی در بخش تئاتر، اعضای این هیات معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، افشین هاشمی، بهنوش طباطبایی و رضا مولایی در بخش «تئاتر صحنه‌ای و خیابانی آزاد»، امیر کاوه آهنین‌جان، محمد حاتمی و قربان نجفی در بخش «تئاتر صحنه‌ای و خیابانی سلامت»، محمودرضا رحیمی، شبنم قلی‌خانی و مهرداد رایانی مخصوص در بخش «نمایشنامه‌خوانی»، سلما سلامتی، نوشین تبریزی و مرضیه ازگلی در بخش «نمایشنامه‌نویسی آزاد، سلامت و کارکنان» اعضای هیات انتخاب این دوره جشنواره بودند.

هیات انتخاب با بررسی آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره در نهایت آثار واجد شرایط برای حضور در رقابت اصلی را برگزید و اعلام کرد.

در بخش تئاتر صحنه‌ای با موضوع آزاد از بین 73 اثر رسیده 22 اثر انتخاب شد. در بخش تئاتر صحنه‌ای با موضوع سلامت از میان 52 اثر، هیات انتخاب 11 تئاتر را برگزید. در بخش تئاتر خیابانی با موضوع آزاد هیات انتخاب پس از بررسی 28 اثر، 15 اثر را شایسته حضور در بخش رقابتی دانست. در بخش تئاتر خیابانی با موضوع سلامت از بین 32 اثر رسیده به دبیرخانه 10 اثر به دور نهایی راه یافتند. هیات انتخاب بخش نمایشنامه نویسی کارکنان از بین 37 اثر 7 اثر را برگزید و در بخش نمایشنامه نویسی با موضوع آزاد از بین 97 اثر 12 اثر انتخاب شدند. در بخش نمایشنامه‌نویسی سلامت از بین 71 اثر رسیده هیات انتخاب 10 اثر را برگزید. هیات انتخاب بخش نمایشنامه‌خوانی از بین 86 اثر رسیده به دبیرخانه، 15 اثر را انتخاب کرد.

هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت 25 فرودین‌ماه تا اول اردیبهشت 96 در پردیس تئاتر تهران برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز