خبرگزاری کار ایران

علی ربیعی:

هیچ‌کس از راه قلم نتوانسته زندگی متوسط به بالایی داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۵۰۵

وزیر کار گفت: هیچ‌کس از راه قلم‌زدن نتوانسته زندگی متوسط به بالا داشته باشد و بتواند از آن ارتزاق کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی ربیعی که در نشست با اهالی قلم و رونمایی از کتاب اطلس مسائل اجتماعی در انتشارات علمی و فرهنگی حضور یافته بود، اظهارکرد: من کتاب‌های شما را همواره مطالعه می‌کنم و اعتقاد دارم جامعه‌ای که فرهنگ کتاب‌خوانی در آن وجود نداشته باشد به خوشبختی نمی‌رسد.

ربیعی افزود: البته هیچ‌کس از راه قلم زدن نتوانسته زندگی متوسط به بالا داشته باشد و بتواند از آن ارتزاق کند.

وی  با بیان اینکه خود به مطالعه کتاب علاقه‌مند است وآثار داستایوفسکی و جان اشتاین‌بک را مطالعه می‌کند، گفت: کتاب و مطالعه گوهر گمشده‌ای در ایران است و باید به کسانی که در این عرصه فعالیت می‌کنند احترام ویژه‌ای گذاشت چراکه آنان توشه‌ای دارند که برای جامعه گنج گران‌بهایی است.

وزیر کار با بیان اینکه توجه به کودکان، سالمندان و ناتوانان یکی از شاخص‌های ارزیابی یک جامعه اطلاعات محور است، متذکر شد: گذشتگان ما توجه ویژه‌ای به این اقشار جامعه داشتند چراکه گفته می‌شود جامعه‌ای که به اقشار توجه نکند شاخص انسان زیستن در آن رو به افول نهاده است. از این رو فکر می‌کنم رفتن به این سمت تنها با مطالعه کتاب و تقویت فرهنگ کتابخوانی ممکن است و متاسفم از اینکه آمار مطالعه در کشور پایین است.

ربیعی افزود: هم اکنون نویسنده‌هایی داریم که صرفا قلم‌زدن را برای لایک گرفتن انجام می‌دهند اما کسانی که در جمع ما هستند آثاری دارند که شخصیت خود را با نوشتن و قلم زدن شکل می‌دهند.

وی در پایان افزود: باید به تمام آنهایی که با نوشته‌های خود چیزی به جامعه می‌افزایند احترام گذاشت و از آنان حمایت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز