خبرگزاری کار ایران

مناظره‌های انتخاباتی از امشب پخش می‌شود/ مرتضی حیدری مجری برنامه است

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۰۵۲

باتوجه به نزدیک شدن دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران ویژه برنامه «مناظره» از امشب ۱۴ فروردین به طور زنده روی آنتن می رود.

به گزارش ایلنا، محسن رفیعی (تهیه‌کننده مناظره) پخش این برنامه تا هفتم اردیبهشت، یک روز قبل از شروع تبلیغات رسمی نامزدهای ریاست جمهوری ادامه دارد و اجرای برنامه هم برعهده مرتضی حیدری است.

وی ادامه داد: برنامه هر شب حوالی ساعت ۲۰ و پیرامون موضوعات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی روز پخش می شود و هر برنامه ۳۵ دقیقه زمان دارد.

رفیعی اظهار کرد: مهمانان هر شب ترکیبی از حامیان و منتقدان دولت و صاحب نظران مختلف خواهد بود. امشب و در نخستین برنامه مرتضی عزتی کارشناس اقتصاد کلان و حامی دولت و محمد کهن دل کارشناس اقتصادی و منتقد دولت به شبکه یک می آیند تا در خصوص اقتصاد پس از تحریم و سیاست های عبور از رکود مناظره کنند. عملکرد اشتغالزایی دولت، رشد اقتصادی، عملکرد نظام بانکی، پزشک خانواده، آلودگی هوای کلانشهرها و شفافیت در هزینه های انتخاباتی از موضوعات برنامه مناظره هستند.

وی بیان کرد: مشکل ریزگردها، ازدواج جوانان، دستمزد کارگران، قاچاق، جرم سیاسی، وام خرید و ساخت مسکن، سرنوشت مسکن مهر و مسکن اجتماعی، خرید هواپیما، کم آبی و خشکسالی، مبارزه با فساد، اعتیاد و طلاق، حاشیه نشینی، اصل ۴۴ و سرنوشت توزیع بنزین با کارت سوخت از دیگر محورهای اصلی مناظره حامیان و منتقدان دولت در ویژه برنامه «مناظره» شبکه یک است.

ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از سه شنبه ۲۲ تا شنبه ۲۶ فروردین ماه انجام می شود. تبلیغات رسمی هم از ۸ تا ۲۷ اردیبهشت ماه و پس از اعلام نامزدهای تایید شده از سوی شورای نگهبان خواهد بود. قرار است دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران به طور همزمان با پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه برگزار شود.

ویژه برنامه انتخاباتی «مناظره» به تهیه‌کنندگی محسن رفیعی و اجرای مرتضی حیدری کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که از یکشنبه تا پنجشنبه هر شب حوالی ساعت ۲۰ به مدت تقریبی ۳۵ دقیقه به طور زنده روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز