خبرگزاری کار ایران

«جنگل و جینگیل» در نیاوران

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۵۲۱

نمایش کودک "جنگل و جینگیل" به نویسندگی و کارگردانی علیرضا جعفری مرام از روز چهارشنبه شانزدهم فروردین ماه 1396 در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، در این نمایش پیمان کلانتری، پارسا پولادوند، محیا سالاری، شهرام قاصدزاده و لیلا میرحسینی به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین غزل فراهانی و مائده آتین نقش‌آفرینان خردسال این نمایش هستند.

این نمایش روایت‌گر موجودی ناشناخته است  که به علت عدم توجه از سوی تمامی حیوانات جنگل تصمیم می‌گیرد تا با ایجاد ترس توجه آنها را به خود جلب کند. هدف این نمایشنامه توجه و درک بیشتر به اطرافیان خصوصا کودکان است؛ ازسویی نیز به کودکان آموزش می‌دهد چگونه می‌توانند با مشورت گرفتن ازدیگران مشکلاتشان را حل کنند.

عوامل نمایش کودک "جنگل و جینگیل" عبارتند از: امید جان نثار: موسیقی، لیلا زمانی: طراح لباس، شیلا نوروزی: طراح حرکات، راضیه درگاهی: طراح گرافیک و سپهر رفعت‌پور دستیار کارگردان.

نمایش کودک "جنگل و جینگیل" تا اواسط اردیبهشت ماه هر روز به غیر از شنبه‌ها و سه شنبه ها  ساعت 18 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود. علاقمندان جهت تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به سایت ایران کنسرت و یا  گیشه فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز