خبرگزاری کار ایران

فراخوان طراحی پوستر بیست وپنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۰۴۲

فراخوان طراحی پوستر بیست وپنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از کلیه هنرمندان جهت طراحی پوستر بیست وپنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار « اخلاق در پرتو فهم قرآن» دعوت کرد.

به گزارش ایلنا؛ معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور بهره گیری از خرد جمعی و مشارکت عمومی از طراحان کشور جهت طراحی پوستر بیست وپنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم دعوت به عمل آورد.

علاقمندان جهت شرکت در طراحی پوستر نمایشگاه بین المللی قرآن کریم می­توانند آثار خود را (حداکثر دو طرح پیشنهادی در قطع کاغذ A٤رنگی) تا پایان وقت اداری ١٠ اردیبهشت ماه سال ١٣٩٦ به نشانی ؛ تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به چهارراه ولیعصر، خیایان شهید هاشمی فر، پلاک ١٥ معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی – طبقه پنجم – روابط عمومی ارسال نمایند و یا به رایانامه quran.expo٢٥@farhangmail.ir ارسال شود.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ٦١٩٠٥-٠٢١ داخلی ٥١٢ و ٥١٣ می توانند در ساعات اداری تماس حاصل نمایند.

همچنین به اطلاع می رساند به سه طرح برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار« اخلاق در پرتو فهم قرآن» در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) از ساعت ٥تا ١٢ شب در ماه مبارک رمضان پذیرای عموم علاقمندان به ساحت مقدس قرآن کریم خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز