خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

حکم ناشرانِ محروم لغو نشده‌/متراژ‌ غرفه‌ها؛ دوم و سوم اردیبهشت‌ قطعی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۶۲۰

هومان حسین‌پور تاکید کرد: متراژ‌های قطعی غرفه‌های ناشران داخلی دوم و سوم اردیبهشت‌ماه اعلام می‌شود.

هومان حسن‌پور (مدیر کمیته ناشران داخلی سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین روند تعیین جانمایی و تعیین متراژ غرفه‌های ناشران داخلی این دوره نمایشگاه گفت:‌ در حال پیگیری و انجام کارها هستیم. نقشه‌های جانمایی‌ها نیز تهیه شده و بعد از بررسی و تأیید ستاد بحران نهایی شده و پس از آن می‌توانیم متراژهای غرفه‌های ناشران را مشخص و اعلام کنیم.

وی در توضیح علت طولانی شدن روند تعیین‌ متراژ و جانمایی در این دوره گفت:‌ امسال ستاد بحران در شهر آفتاب با حساسیت و دقت بیشتری برای تأیید نقشه‌ها بررسی انجام می‌دهد تا استانداردهای سالن‌ها از لحاظ ایمنی در مطلوب‌ترین شرایط قرار داشته باشند. تا زمانی هم که بررسی‌های ستاد بحران تمام نشود و نقشه‌ها تاییدیه نگیرند ما نمی‌توانیم برای تعیین متراژ غرفه‌ها اقدام کنیم. تا امروز حتی تا چندین نوبت نقشه‌ها را تهیه کرده و برای تایید به ستاد بحران سپرده‌ایم. امیدواریم روند نهایی تا پایان فروردین به اتمام برسد و ما روزهای دوم یا سوم اردیبهشت متراژ‌های قطعی را از طریق سایت به ناشران اعلام کنیم.

حسن‌پور ادامه داد: معمولا غرفه‌بندی‌ها از 4، 5!روز پیش از آغاز نمایشگاه آغاز می‌شود و امسال هم بعد از مشخص شدن متراژ غرفه‌های ناشران از هفتم و هشتم اردیبهشت کار غرفه‌بندی هم آغاز می‌شود امسال همچنین در یکی از زمین‌های خاکی اطراف ناشران دانشگاهی که به تازگی سفالت شده؛ فضای مسقف موقت جدیدی نصب می‌شود.

او در پایان درباره بررسی درخواست تجدیدنظر ناشران محروم برای حضور در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران متذکر شد: تعدادی درخواست تجدیدنظر به دست ما رسید و برای پیگیری به کمیته نظارت و ارزشیابی قرار گرفت، منتها تاکنون هیچ تجدیدنظر و لغو حکمی به ما اطلاع داده نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز