خبرگزاری کار ایران

تجهیزسینما فلسطین و برگزاری کارگاه فیلم‌نامه‌نویسی در جشنواره جهانی فیلم فجر

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۳۳۵

احمدرضا معتمدی برای هنرجویان دارالفنون کارگاه‌فیلمنامه‌نویسی (از ایده تا اجرا) برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، مازیار میری مدیر بخش دارالفنون درباره کارگاه‌های این بخش گفت: احمدرضا معتمدی فیلمنامه‌نویس ایرانی در دو روز و طی چهار جلسه برای هنرجویان حاضر در بخش دارالفنون کارگاه فیلمنامه‌نویسی (از ایده تا اجرا) برگزار می‌کند.

در این بخش ۱۱۰ هنرجو از ۳۳ کشور جهان از جمله ایران حضور دارند و در کارگاه‌های مختلف شرکت می‌کنند. «دارالفنون» که اردوی استعدادیابی (Talent Campus) جشنواره محسوب می‌شود، با هدف آموزش و کشف استعدادهای جوان فیلمسازی در منطقه و سایر کشورها راه‌اندازی شده و باتوجه به کم‌سابقه بودن این اتفاق در خاورمیانه و آسیا، استقبال قابل توجهی از آن شده است.

کارگاه‌های دارالفنون دو روز پیش از شروع جشنواره آغاز و دو روز زودتر از پایان جشنواره به اتمام می‌رسند.

سینما فلسطین برای برگزاری جشنواره‌ای جهانی تجهیز شد

مدیر سینما فلسطین تهران از تغییر و تحولات و اقدامات انجام شده در این سینما برای برگزاری جشنواره جهانی فیلم فجر خبر داد.

علی رضایی درباره اقداماتی که در راه برگزاری سی‌وپنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر در این سینما انجام شده است، گفت: ما پیش از برگزاری هر جشنواره‌ مهمی که در سینما فلسطین برگزار می‌شود، یک سری اقدامات از جمله سرویس کردن دستگاه‌ها و رفع عیوب و نواقص احتمالی را انجام می‌دهیم.

او ادامه داد: به عنوان مثال، لامپ‌های دستگاه‌ها را تعویض می‌کنیم، فیلترهایش را تمیز می‌کنیم، اگر برخی از صندلی‌ها خراب باشد یا مشکلی داشته باشد آنها را تعمیر یا تعویض می‌کنیم، اگر پرده‌ای کثیف باشد تمیز می‌کنیم و به طور کلی اقداماتی از این دست را به طور معمول انجام داده و مشکلات و نقص‌ها را برطرف می‌کنیم.

رضایی با تاکید بر اینکه جشنواره جهانی فیلم فجر از اهمیت به سزایی برخوردار است، گفت: برای برگزاری جشنواره جهانی امسال که بخشی از آن در سینما فلسطین برگزار می‌شود اقدامات اساسی را انجام داده‌ایم.

او تشریح کرد: روکش صندلی‌های سالن یک به صورت کامل تعویض شده است، سیستم صوتی و تصویری را به صورت دقیق بررسی کردیم تا اگر عیب و ایرادی دارد برطرف شود. لامپ‌های نو را جایگزین لامپ‌های کهنه دستگاه‌ها کردیم تا تصاویر بهتری داشته باشیم و به طور کلی سعی کردیم امکانات و شرایطی در شأن یک جشنواره بین‌المللی در سینما فلسطین فراهم کنیم.

مدیر سینما فلسطین درباره فضای بیرونی و لابی این سینما نیز توضیح داد: فضاسازی بیرونی به عهده برگزارکنندگان جشنواره بوده و ما دخالتی نداشتیم، فقط فضاهای مورد نیاز را در اختیار آنها قرار دادیم و شرایطی را فراهم کردیم تا خودشان تغییراتی را که مد نظر دارند، اعمال کنند.

سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ۸-۱ اردیبهشت ۱۳۹۶(21 تا 28 آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز