خبرگزاری کار ایران

شیطنت‌های خواهرانه با «خوشگل نشدم؟»

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۸۶۲

شیطونی‌های من و خواهرم عنوان کتابی است که به‌تازگی توسط نشر پرتقال منتشر شده و درباره‌ی دو خواهر بسیار شلوغ و بازیگوش است که هر روز یک دسته گل تازه آب می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سدی و ایوا دو خواهر بامزه هستند که در خانه با پدر و مادر خود زندگی خوب و آرامی دارند. اما ظاهرا این آرامش چندان به مذاق بچه‌ها خوش نمی‌آید و همیشگی نیست. برای همین گاهی کارهایی می‌کنند که از این یکنواختی و آرامش خلاص شوند. در داستان «خوشگل نشدم؟» می‌خوانیم که ایوا موهای بلندی دارد، موهای طلایی و بسیار بلند و ژولی پولی که هیچ‌وقت به آنها نمی‌رسد و حتی شانه‌شان هم نمی‌کند. فقط تا می‌تواند روی آنها خرت و پرت‌های جورواجور و تزیینات مخصوص موی سر می‌چیند. برای همین روزی سدی که خواهر بزرگتر است تمهیدی می‌چیند تا مشکل موهای خواهرش را حل کند. فکر می‌کنید سدی برای حل مشکل موهای خواهرش چه ترفندی در آستین دارد؟

خوشگل نشدم؟ می‌توانند در زمره کتاب‌های سرگرم کننده و مفرح انتشارات پرتقال قرار بگیرد که مخاطب خود را حسابی با داستان و تصاویرش همراه کند و به ذوق بیاورد. تصاویر کتاب که با مداد رنگی کار شده‌اند و شمایلی بشاش دارند، آنقدر دینامیک و پر از انرژی هستند و با رنگ‌های شاد و مفرح همراه و هماهنگ شده‌اند که می‌تواند داستان ساده و خطی کتاب را هیجان‌انگیزتر از آنچه هست به مخاطب خردسال که بیش از دیگر مخاطبان نیاز به ارتباط بصری با اثر داستانی دارند، منتقل کند.

«جف کوهن» نویسنده‌ی کتاب که این داستان اولین اثرش است، از سال ۲۰۰۱ به کار گزارشگری مشغول بوده است. او با همسر و دو دخترش زندگی می‌کند. به‌نظر می‌رسد داستان سدی و ایوا بی‌شباهت به زندگی دو دختر خودش نباشد. «الیانا آلن» تصویرگر کتاب نیز در دانشگاه براون و مدرسه‌ی طراحی رودآیلند درس انیمیشن و تصویرسازی خوانده است. همچنین او با کمپانی دیزنی و شبکه‌های تلویزیون پی بی اس و نیکولادیون کار می‌کند.

انتشارات پرتقال کتاب «خوشگل نشدم» را با قطع خشتی و چهاررنگ با کاغذهای روغنی و جلد سخت در شماره‌گان هزار نسخه و با قیمت ۱۵ هزار تومان منتشر کرده و به بازار کتاب کودک عرضه کرده است. البته در طول ایام نمایشگاه کتاب‌های انتشارات پرتقال با تخفیفی ویژه که در سایت انتشارات پرتقال به زودی اعلام خواهد شد، به علاقه‌مندان عرضه می‌شود. بن‌های این تخفیف ویژه نیز در همین سایت در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز