خبرگزاری کار ایران

با سخنرانی شهرام ناظری، شکارچی، اسعدی، سجادی و محمودی؛

کتاب"شعر یا موسیقی" مهدی آذرسینا رونمایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۹۸۵

کتاب" شعر یا موسیقی(تننای شعر سپید)" نوشته مهدی آذرسینا (موسیقیدان و نوازنده کمانچه) ۵ اردیبهشت ماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ آذرسینا در کتاب" تَنَنایِ شعر سپید" چگونگی چینش هجاها در شعر و کلام و برش‌های زمانی نغمه‌ها در موسیقی را مورد بررسی قرار داده است. در واقع این کتاب در جستجوی موهبت فهم وزن در شعر و موسیقی است.

این کتاب از سوی انتشارات سروش به چاپ رسیده و قرار است در این مراسم شهرام ناظری، علی‌اکبر شکارچی، سهیل محمودی،  هومان اسعدی و سیدعباس سجادی در آن به سخنرانی بپردازند.

مهدی آذرسینا، آهنگساز، کمانچه نواز و ردیفدان اول شهریور 1325 در زنجان به دنیا آمده است. از تالیفات او می‌توان به کتاب"شیوه کمانچه‌نوازی برای چهار دوره در یک مجلد"(انتشارات سروش)، کتاب"آثاری از استاد بهاری به همراه آلبوم کمانچه‌نوازی"(انتشارات سروش)، کتاب"ردیف موسیقی ایران روایت برومند"(انتشارات سروش) و اجرای ردیف با کمانچه و مقاله‌های متعدد در موسیقی و همچنین کتاب دو جلدی با نام از«متد ارف تا چهارگاه» اشاره کرد.

آئین رونمایی از کتاب"شعر یا موسیقی(تننای شعر سپید )"سه شنبه پنجم اردیبهشت ماه ساعت 15 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود. حضور کلیه علاقمندان در این برنامه آزاد می‌باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز