خبرگزاری کار ایران

اخذ ویزای 110 مهمان خارجی نمایشگاه کتاب/پایان سهمیه بن دانشجویی بعضی استان‌ها

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۱۵۰

مدیر کل مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از حضور قطعی 110 ناشر و مهمان خارجی در سی‌اُمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی فریدونی گفت:  تاکنون تعداد 110 درخواست صدور روادید واصل و با پیگیری‌های به عمل آمده روادید 108 نفر از وزارت امور خارجه اخذ شده است.

وی افزود: بیشترین تعداد شرکت کنندگان خارجی مربوط به کشورهای ایتالیا، چین، لبنان و آلمان است.

 همچنین سهمیه دانشجویان استان‌های همدان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، قم، ایلام و آذربایجان غربی به منظور دریافت بن کارت خرید کتاب به پایان رسیده است.

بر اساس آخرین آمار ثبت نام 148 هزار و 261 دانشجو و چهار هزار و 38 طلبه برای دریافت بن کارت خرید کتاب انجام شده و مشخصات آن‌ها در سامانه به ثبت رسیده است.

یک هزار و 595 دانش‌آموز شهرستان‌های استان تهران نیز با مراجعه به وبسایت نمایشگاه نسبت به ثبت‌نام قطعی اقدام کرده‌اند.

ثبت‌نام از اساتید حوزه و دانشگاه نیز از بامداد پنجم اردیبهشت آغاز شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وبسایت Tibf.ir تا تاریخ 7 اردیبهشت ماه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

سی اُمین نمایشگاه کتاب تهران با شعار «یک کتاب بیشتر بخوانیم» از تاریخ 13 تا 23 اردیبهشت ماه در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز