خبرگزاری کار ایران

تمدید مهلت ارسال آثار به هشتمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۰۷۰

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه هشتمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران تا بیستم اردیبهشت ماه 96 تمدید شد.

به گزارش ایلنا، در پی استقبال بسیاری از نمایشنامه نویسان و تقاضای شرکت کنندگان برای شرکت در هشتمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران، شورای سیاستگذاری این دوره تصمیم گرفت مهلت ارسال آثار ادبیات نمایشی به دبیرخانه این دوره به مدت دو هفته تمدید کند.

 تمامی نمایشنامه نویسان، مترجمان نمایشنامه، پژوهشگران و ناشرانی که هنوز آثار خود را به دبیرخانه هشتمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران ارسال نکرده‌اند، می‌توانند تا تاریخ یادشده به نشانی این دبیرخانه واقع در خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفرجنوبی، نبش کوچه ماه، پاساژ آفتاب، طبقه اول ارسال کنند.

در این دوره بهترین آثار ادبیات نمایشی ایران و پژوهشهای ادبیات نمایشی به زبان فارسی و ترجمه شده به زبان فارسی که در قالب کتاب یا نشر از آغاز فروردین 1392 تا پایان اسفندماه 1395 منتشرشده باشد، مورد ارزیابی و داوری قرار می‌گیرد و برگزیدگان آن طی مراسم اختتامیه‌ای معرفی خواهدشد.

هشتمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران در پنج بخش نمایشنامه‌های تألیفی منتشرشده، نمایشنامه‌های ترجمه منتشرشده به زبان فارسی، پژوهش‌های تألیفی ادبیات نمایشی منتشرشده، پژوهش‌های ترجمه منتشرشده به زبان فارسی و ناشر برگزیده توسط کانون نمایشنامه نویسان خانه تئاتر ایران در شهریورماه 1396 برگزارخواهدشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز