خبرگزاری کار ایران

اجری "ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر" با دو خواننده اپرا

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۲۳۴

"ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر" به رهبری شهرام توکلی و علی‌اکبر قربانی و با خوانندگی رشید وطن‌دوست و ماریو تقدسی در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، کنسرت "ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر" 19 اردیبهشت در تالار وحدت برگزار می‌شود، که طی آن رشید وطن‌دوست (خواننده اپرا در دوره رهبرى حشمت سنجرى) و ماریو تقدسى (خواننده اپراى وین و از شاگردان پاوراتى) آثارى از موسیقى کلاسیک غربی، آذربایجانی و ایرانی را اجرا می‌کنند.

این ارکستر آثاری از روسینى، بیزه و فرانز لاهر، قطعاتى از موسیقى آذربایجان از اوزیر حاجى بیکف، توفیق قلى اف، واصف آدى گوزلف و على سلیمى، قطعات موسیقى ایرانى از حبیب الله بدیعى، عباس شاپورى، شهرام توکلى و على اکبر قربانی، رپرتوار را اجرا خواهد کرد.

"ارکستر  سمفونیک فرهنگ و هنر" به همت سوسن تقی پور(رئیس دانشگاه واحد ٤٦ تهران) و على‌اکبر قربانى و شهرام توکلى به همراه جمعى از دانشجویان دانشگاه موسیقى در سال ١٣٩٣ تاسیس و در تالار وحدت با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایى شد.

بلیت‌های این اجرا از امروز در سایت "ایران کنسرت" و دانشگاه علمى کاربردى واحد ٤٦ به فروش می‌رسد و دانشجویان می‌توانند با ١٠ درصد تخفیف بلیت‌های این کنسرت را تهیه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز