خبرگزاری کار ایران

سردیس اکبر رادی و ناصر مسعودی در رشت رونمایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۳۹۲

آیین رونمایی از سردیس اکبر رادی و ناصر مسعودی ساعت ۱۸ روز شنبه نهم اردیبهشت در سبزه‌میدان شهر رشت برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، آیین رونمایی از سردیس اکبر رادی(نمایشنامه‌نویس) و ناصر مسعودی (خواننده‌گیلانی) با حضور هنرمندان، مدیران و مسئولان، اهالی شهر رشت و اعضای هیئت مدیره بنیاد اکبر رادی توسط شهرداری رشت و با همکاری بنیاد اکبر رادی در سبزه میدان شهر رشت برگزار می‌شود.

ثابت قدم(شهردار رشت)، حمیده بانو عنقا، عطاالله کوپال، ناصر مسعودی و مرتضی عاطفی(شهردار منطقه دو رشت) در این مراسم سخنرانی خواهند کرد. پخش کلیپی از اکبر رادی و ناصر مسعودی، اجرای موسیقی توسط علی جهاندار، اجرای نمایشنامه‌خوانی قطعاتی از آثار اکبر رادی از دیگر بخش‌های این آیین خواهد بود.

این مراسم که به منظور پاسداشت تلاش‌ها و خدمات دو چهره ماندگار عرصه تئاتر و موسیقی کشور برگزار می‌شود؛ دو سردیس اکبر رادی و ناصر مسعودی توسط محمد حیدری در ابعاد ۵۰ در ۶۵ در ۷۰ سانتیمتر از جنس سنگ ساخته شده و شهرداری شهر رشت در اقدام اخیر خود تصمیم به نصب سردیس مشاهیر فرهنگی هنری خود در سبزه‌میدان شهر رشت گرفته است.

آیین رونمایی از این سردیس‌ها توسط شهرداری منطقه دو شهر رشت با همکاری بنیاد اکبر رادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز