خبرگزاری کار ایران

اتفاقات دوره آخر فئودالیته در رمان «من از او می‌ترسم»

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۶۵۳

رمان «من از او می‌ترسم» اولین تالیف ستاره محمدی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «من از او می‌ترسم» در حقیقت رمان فولکلوریست که مجموعه رخدادهای آن در شهرهای آذری‌زبان کشور اتفاق افتاده‌اند.

خاتون دختر خان‌زاده‌ای است که در روستای خود درگیر مسائل و درگیری‌های خانوادگی و خصومت‌های قومی و قبیله‌ای شده و... این رمان در برگیرنده اتفاقات دوره آخر فئودالیته در شهرهای شمال غرب کشور بوده که تا قبل از رویداد انقلاب طول می‌کشد.

ستاره محمدی نویسنده این رمان مدت زمان طولانی است که کار نویسندگی کرده اما به دلایل شخصی اولین کارش را سال ۹۶ منتشر کرد. وی نفر سوم دو دوره داستان کوتاه نسیم کلمات و همچنین داور این دوره از جشنواره هم بوده است.

در قسمت‌هایی از این رمان می‌خوانیم:

«بابا هم یک راز بزرگ داشت؛ رازی که از من پنهان کرده بود. فکر می‌کردم محرم اسرار او هستم. اما نبودم. هیچوقت با هم اینجا نیامده بودیم. حتی حرفش را نزده بود. شاید خیلی چیزها را از من پنهان کرده بود. بی‌آنکه پا روی رکاب بگذارم جفت زدم روی زین. عصبانی بودم. آن‌قدر که دلم می‌خواست داد بزنم. دهنم چوب خشک شده بود. نمی-توانستم شکستنش را ببینم، اما تحمل آن‌را هم نداشتم چیزی را از من پنهان کند.

چندباری برگشتم و به قلعه نگاه کردم. زن با فانوس خاموش روی دیوار ایستاده بود. بی‌حرکت. فقط پِرپرِ زدن لبه‌های پایین لباسش در نسیم می‌آمد و باقی فقط سکوت. صدای لاشخورها هم شنیده نمی‌شد.»

رمان «من از او می‌ترسم» در ۱۳۸ صفحه توسط نشر برزآفرین منتشر و به قیمت ۱۱۰۰۰ تومان عرضه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز