خبرگزاری کار ایران

«خرسی و یه دوست جدید» و «خرسی و غار خروپف» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۶۵۵

مجموعه کتاب‌های مصور «خرسی و یه دوست جدید» و «خرسی و غار خُروپف» وسط انتشاران پرتقال به بازار کتاب آمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجموعه کتاب‌های «خرسی و...» نوشته‌ی کارما ویلسون و تصویرگری جین چپمن که توسط فیروزه کاتب ترجمه و مریم اسلامی متن ترجمه شده را به شعر در آورده با فضایی فانتزی و ساده و نقاشی‌هایی به غایت دوست‌داشتنی و صمیمانه که می‌تواند کودکان را با به حرکت در آوردن تخیل‌شان به بازیگوشی با خرسی و دوستانش از جمله آقا خرگوشه و موشی و یک موش کور با مزه و یک راسو وادارد.

انتشارات پرتقال با به شعر در آوردن داستان ساده‌ی این کتاب تلاش داشته کاری کند که پدرها و مادرها با خواندن این اشعار برای کودکانی که هنوز به سن مدرسه رفتن نرسیده‌اند و خواندن و نوشتن بلد نیستند، این اشعار را حفظ کنند و بتوانند داستان کتاب را بهتر به‌ خاطر بسپارند.

این مجموعه کتب که تاکنون دو جلد آن منتشر شده، در هر جلد داستانی از زندگی این حیوانات دوست داشتنی با زبانی ساده و گویا و قابل فهم برای مخاطبان خود نقل می‌کند. مثلا وقتی که تابستان است خرسی به دنبال دوستانش برای تفریح می‌گردد و یکی یکی آن ها را از زیر بوته‌ها و گوشه و کنار جنگل پیدا می‌کند. یا در جلد دیگر کتاب که خرسی و غار خروپف نام دارد تمام این دوستان خوب در غار خرسی به خواب زمستانی می‌روند و زمستان را پشت سر می‌گذراند. البته در این میان اتفاقاتی هم می‌افتد که داستان را ماجراجویانه و جذاب می‌کند.

انتشارات پرتقال دو کتاب «خرسی و یه دوست جدید» و «خرسی و غار خروپف» را با جلد سخت و کاغذهای مقوایی و روغنی به صورت چهار رنگ و با قیمت هر جلد دوازده هزار تومان به بازار کتاب کودک عرضه کرده است. انتشارات پرتقال کتاب‌هایش را برای دوستداران و علاقه‌مندان آثار پرتقال در نمایشگاه کتاب با تخفیف ویژه‌ی ۲۰+۱۰ درصد ارائه خواهد داد. یعنی ده درصد بیش از تخفیف ویژه‌ی نمایشگاه کتاب.

برگه‌های بُن تخفیف پرتقال در تلگرام و سایت این انتشارات قابل دسترسی برای علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز