خبرگزاری کار ایران

سوسن مقصودلو مامان قندیِ «یه گُله جا» می‌شود/«آبتنی ماه» در نمایشگاه کتاب تهران

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۰۸۱

سوسن مقصودلو، بازیگر تئاتر و تلویزیون از ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی «یه گُله جا» برای گروه کودک شبکه 2 خبر داد.

سوسن مقصودلو در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه «یه گُله جا» با اجرا و تهیه‌کنندگی مجید قناد تولید شده است، گفت: من در این مجموعه نمایشی در نقش «مامان قندی»، مادر آقای مجید قناد بازی می‌کنم.

مقصودلو، سلامتی، تندرستی و بهداشت خانواده را محور اصلی داستان‌های برنامه شاد و مفرح «یه گله جا» خواند و گفت: داستان این مجموعه از این قرار است که عمو قناد در یک شهرک سینمایی کار می‌کند و نمایش‌هایی را تولید می‌کند و بقیه بازیگران به عنوان اهالی محل و دوستان و اطرافیان او حضور دارند.

این بازیگر و گوینده ادامه دادک کودکان ۶ تا ۱۲ سال مهمان این برنامه نمایشی هستند که قرار است جمعه‌ها از شبکه دو سیما پخش شود. آقای حسین محب اهری، مرتضی ضرابی، احمدرضا اسعدی، پارسیا شکوری و خانم ساناز سماواتی دیگر بازیگران این مجموعه هستند.

«یه گُله جا» با کارگردانی علیرضا محمودزاده و تهیه کنندگی سید محسن مناجاتی و مجید قناد در ۴۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای تهیه شده و به زودی از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

مقصودلو همچنین از انتشار کتاب صوتی جدید خود با نام «آبتنی ماه» خبر داد و گفت: این کتاب صوتی شامل 60 شعر از خودم است که آنها را خوانده‌ام و توسط موسسه صوتی نوین گویا منتشر شده است.

او با بیان اینکه «آبتنی ماه» در سی‌امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه شده است، گفت: این کتاب صوتی مجموعه اشعار کوتاه و هایکو است که مجوز نشر هم گرفته اما پیش از آن به صورت صوتی منتشر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز