خبرگزاری کار ایران

وزیر نیرو در بازدید از نمایشگاه کتاب:

واسپاری کارهای نمایشگاه کتاب به صنوف نشر، ضمانت استمرار آن است

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۶۹۸

حمید چیت‌چیان در بازدید از سی‌‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، واسپاری کارهای نمایشگاه کتاب به صنوف نشر را ضمانت تداوم و استمرار برگزاری آن در سال‌های آینده دانست.

به گزارش ایلنا، حمید چیت‌چیان وزیر نیرو ضمن مثبت ارزیابی کردن واگذاری بیش از نود درصد امور نمایشگاهی به اصناف حوزه‌ نشر در نمایشگاه سی‌ام کتاب گفت: واسپاری کارهای نمایشگاه کتاب به صنوف نشر، ضمانت تداوم و استمرار برگزاری چنین رویداد فرهنگی کشور در سال‌های آینده است.

او در بخش دیگری از سخنانش افزود: هر چقدر اینگونه فعالیت‌ها به اصناف مرتبط با فعالیت‌های فرهنگی محول شود تداوم و استمرار آن ضمانت پیدا می‌کند.

چیت‌چیان در ادامه اظهار کرد: به طور اصولی این نوع فعالیت‌های فرهنگی نباید متکی به اعتبارات و بودجه دولت باشد چون ممکن است دولت یکسال بودجه داشته باشد و سال دیگر نداشته باشد و یا یکسال کم باشد و یا زیاد؛ بنابراین فعالیت‌های فرهنگی که تنفس معنوی و حیات فکری جامعه است نباید وابسته به بودجه‌ دولتی باشد چون اگر این طور باشد با نبود پول، کار فرهنگی دچار افت شدیدی می‌شود.

سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «یک کتاب بیشتر بخوانیم» از ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت در مجموعه‌ی نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. مجموعه‌ شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز