خبرگزاری کار ایران

معاونان وزرای ایتالیا آماده همکاری با موزه هنرهای معاصر تهران هستند

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۳۵۷

معاونان وزرای ایتالیا در بازدید از نمایشگاه آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران برای برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و هنری اعلام آمادگی کردند.

به گزارش ایلنا، آنتیمو چزارو (معاون وزیر میراث و فعالیت‌های گردشگری ایتالیا)، آمن دولا (معاون وزیر امور خارجه ایتالیا)، مائورو کنچاتوری (سفیر ایتالیا در ایران و کاردار سفارت ایتالیا) به همراه علی محمد زارع (سرپرست موزه)، از نمایشگاه آثار ایرانی و خارجی موزه هنرهای معاصر تهران بازدید کردند.

معاون وزیر میراث و فعالیت‌های گردشگری ایتالیا در این بازدید گفت: سال گذشته از گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران بازدید داشتم ولی نمایش این آثار در گالری‌های موزه و مهم‌تر از آن چیدمان آثار ایرانی و خارجی در کنار هم جذابیت خاصی به این آثار داده است.

آنتیمو چزارو در خصوص برنامه‌های فرهنگی‌هنری بین ایران و ایتالیا گفت: برنامه مشترک متعددی با ایران در نظر داریم که نشر کتاب، کشف استعدادهای درخشان در جوانان و گسترش آن، برگزاری نمایشگاه از آثار هنرمندان ایرانی و ایتالیایی ازجمله این برنامه‌هاست که با امضای تفاهم‌نامه می‌تواند اجرایی شود.

سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران نیز ضمن استقبال از پیشنهاد معاون وزیر میراث و فعالیت‌های گردشگری گفت: موزه با داشتن کانون‌های موسیقی، نیومدیا، معماری و شهر، طراحی و سینماتک می‌تواند فعالیت‌هایی را در این زمینه‌ها داشته باشد. در کنار این فعالیت‌ها می‌توانیم ورک شاپ و کارگاه‌های آموزشی و پژوهشی با حضور هنرمندان ایرانی و ایتالیایی برگزار کنیم.

نمایشگاه منتخبی از آثار ایرانی و خارجی گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران تا ۲۶ خرداد ماه برقرار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز