خبرگزاری کار ایران

«هملت» به خط پایان نزدیک شد؛

چهار روز تخفیف دانشجویی 50 درصد

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۳۶۵

اجرای نمایش «هملت» به کارگردانی آرش دادگر این هفته به پایان می‌رسد.

به گزارش ایلنا، بلیت نمایش «هملت» به کارگردانی آرش دادگر چهار روز با تخفیف ۵۰ درصدی به دانشجویان ارائه می‌شود و دانشجویان می‌توانند از فردا با مراجعه به گیشه تئاترشهر و ارایه کارت دانشجویی، از این تخفیف استفاده کنند. این تخفیف شامل یکشنبه تا چهارشنبه این هفته است.

تخفیف دانشجویی نمایش «هملت» فقط شامل مراجعین حضوری است و خریدهای اینترنتی را دربرنمی‌گیرد.

این نمایش که از ۱۷ فروردین در سالن اصلی مجموعه تاترشهر به روی صحنه رفته‌ است، برداشتی آزاد از نمایش «هملت» شکسپیر است که توسط شهرام احمدزاده بازخوانی شده و با رویکرد اجرایی مدرن روی صحنه می‌رود.

این نمایش پیش از این توسط آرش دادگر در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرا شده بود.

بازیگران این نمایش به ترتیب ورود به صحنه عبارتند از: مهران امام بخش، حسام منظور، بهروز کاظمی، عمار عاشوری، علیرضا آرا، امین طباطبایی، شبنم فرشاد جو، پانته‌آ پناهی‌ها، مونا فرجاد، امیر رجبی، رسول مکوندی، نامیرا حفیظی، افشین صفرى.

نمایش «هملت» که سال 2014 پنج اجرا در کمپانی پیکولو تاتر میلان ایتالیا داشت، پیش‌تر برنده جایزه بزرگ و بهترین کارگردانی  و طراحی صحنه  از جشنواره بین المللی تئاترفجر شده بود. این نمایش همچنین به عنوان بهترین نمایش از نگاه منتقدین تئاتر لهستان در سال 2016 هم انتخاب شده بود.   

نمایش «هملت» از 17 فروردین ماه هر شب ساعت 19.30 در سالن اصلی تئاترشهر روی صحنه می‌رود.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: نویسنده: شهرام احمدزاده، کارگردان: آرش دادگر، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: رضا قاضیانی، طراح صحنه: آرش دادگر، دستیار دوم کارگردان: عرفان شافعی، مدیرتولید: وحید لک، عکاس: رضا قاضیانی، دستیاران صحنه: ایمان لطفیان، رژین دباغی، طراح لباس: الهام شعبانی، طراح گریم: سارا اسکندری، طراح پوستر و بروشور: امیر رجبی، مدیر فرهنگی و مشاور رسانه‌ای: مریم نراقی، موسیقی انتخابی/ اجرای موسیقی: امیر جاهد (سرپرست گروه )، امیر حسین زارع، رها برخورداریان، شهاب فارسی (گروه پاره خط)، ساخت دکور فلزی: ایمان نوابی، ساخت آکسسوار: رضا کرمی‌زاده، پوریا نیک اقبال، امیر صالح، دوخت لباس: زهره سلیمی پناه، دستیار لباس: معصومه یادگاری، مترجم و مدیر سایت گروه: سعید قدوسی‌نژاد. کاری از گروه تئاتر کوانتوم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز