خبرگزاری کار ایران

شهرام کرمی «دودمان» را افتتاح می‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۶۷۵

شهرام کرمی نمایش «دودمان» را به کارگردانى امیرحسین آقایى امشب یکشنبه ١٧ اردیبهشت در تماشاخانه پایتخت افتتاح می‌کند.

به گزارش ایلنا، شهرام کرمی–نویسنده و کارگردان تئاتر- نمایش "دودمان" را  به نویسندگی فرزاد باقری و به کارگردانى امیرحسین آقایى امشب یکشنبه ١٧ اردیبهشت در تماشاخانه پایتخت (کنش معاصر سابق) افتتاح می‌کند.

"دودمان" روایت خانواده‌ای‌ست ایرانى که شب تحویل سال نو دچار مشکلاتى مى‌شوند. مدت زمان این نمایش 55 دقیقه است. بلیت‌های چهار روز نخست این نمایش با 40% تخفیف در سایت تیوال به فروش می‌رسد.

علیرضا مهران، آوا فیاض، ایمان اصفهانى، توحید نوروزی نجلا نظریان، فرما حبشی‌زاده بازیگران این نمایش هستند. این نمایش فقط دو هفته تا 5 خرداد ماه بر روى صحنه خواهد بود.

امیرحسین آقایی دارای دیپلم تئاتر از هنرستان کمال الملک و کارشناسی ادبیات نمایشی تئاتر از دانشگاه آزاد دانشکده هنر و معماری است. وی سابقه کارگردانی 7 اثر نمایشی را دارد که از جمله آنها می‌توان به «آخرین تعطیلات دو سرباز در حال مرگ»، «پاندولی»، «بی‌خوابی» و... اشاره کرد.

علیرضا مهران (طراح صنه)، مهناز مهدیزاده(طراح لباس)، الهام همت (طراح گرافیک)، محمد فراهانى (مدیر تولید)، نیکا زندى (دستیار کارگردان و برنامه ریز)، بهار نیک پور (عکاس)، آوا فیاض (مشاور رسانه) از دیگر عوامل این نمایش هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز